Gå til innhold

TES: Del dine morsomme hendelser!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En kamerat av meg som skulle legge fra seg vamyr pulver han hadde plukket opp. Og så glemte han å holde shift inne når han trykket på den 3 ganger etter hverandre. Så han endte med å ta pulveret flere ganger etterhverandre. Var morsomt å se på :p

(Loadet mellom hver gang da)

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar

Hadde nettop skaffet meg enhjørningen og dro til bravil for og sette ifra meg den der, men med en gang jeg hoppet av så begynte den og løpe.

2 sek etterpå følger 1 vakt etter og jeg tror jo han skal ta enhjørningen da, men det var en bandit som hadde fulgt etter meg fra skogen og den hadde da angripet enhjørningen min den da.

Så det ble jo ganske morsomt og se på tilslutt da.

Vakten og enhjørningen på banditen så enhjørningen på vakten fordi han hadde fram sverdet så døde vakten.

Og da begynte enhjørningen og angripe meg igjen :dontgetit:

tror det var fordi jeg hadde buen fram da, så jeg måtte jo drepe han da :(

Lenke til kommentar

Lekte meg litt med Gray Fox-masken, tok den på meg og hoppet opp på taket av et hus. En vakt ser meg og kommer løpende, han skjønner ikke en dritt og står og surrer rundt huset. Plutselig blir han "sugd" opp gjennom taket og opp ved siden av meg, lol, det var skummelt :D . Måtte drepe han da, så fløy han i en fin bue gjennom luften og ned fra taket, skikkelig "KO"-style.

Endret av TheDarkListener
Lenke til kommentar

Jeg var ute og snek litt, og inne i ei hule fant jeg noen banditter. Et par piler senere var det litt færre av dem, men så kom jeg fram til selveste ringlederen, som var en litt røslig orkedame med et skummelt sverd. Lur som jeg var, gjemte jeg meg i noen skygger og snipet litt etter henne med de krafigeste pilene mine, og etter tre piler begynte hun å være litt agressiv, så jeg sto helt stille til hun fikk roet seg litt. Og hva tror du hun klarte å lire av seg? "I think I better cut down on the ale." Jada. Alle vet jo at et par rolige øl kan gi en skummel følelse av å ha tre piler tvers gjennom brystkassa. :p

Lenke til kommentar

Gikk på en killing spree fordi jeg kjedet meg, og fikk slakta ned rett så mange mennesker før jeg gikk lei og lot vaktene stoppe meg. Tenkte for morro skyld å se hvor lenge jeg måtte spikre paller for mine synder og det ble litt over 4 måneder i slammer'n det. :p

Lenke til kommentar
Alle vet jo at et par rolige øl kan gi en skummel følelse av å ha tre piler tvers gjennom brystkassa.  :p

6055531[/snapback]

Rolige øl? Når en Orc sier "ale", så kan du banne på at det de drikker er noe som djevelen selv holder seg unna. Jeg tror nok at denne drikken kan gi en følelse av piler gjennom brystkassa, ja. :p

Det er jo andre eksempler på lignende drikker - The Pan Galactic Gargle Blaster (fra The Hitchhiker's Guide To The Galaxy) skal visstnok gi en følelse som tilsvarer "being hit in the back of your head with a slice of lemon wrapped around a large gold brick".

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Litt OT, men hva var det den drikken i NWN het? Inne i en bar i Docks i kapittel en var det en ork, og for å få noe info ut av ham måtte du drikke et stort utvalg syke drikker. Den siste het noe sånt som Skurrd, og var visstnok så sterk at barn ikke kunne høre om den. Morsomt. :D

Lenke til kommentar

Jeg gikk utenfor Bruma en kveld, og oppdaget en Imperial hunter (husker ikke helt navnet, remind me) som skjøt på noe. Jeg trodde det var et dyr eller noe slikt, men så gikk jeg for å undersøke, og fant ut at det faktisk var to av dem i en vill buekamp.

post-34461-1147037573_thumb.jpg

post-34461-1147037578_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg gikk utenfor Bruma en kveld, og oppdaget en Imperial hunter (husker ikke helt navnet, remind me) som skjøt på noe. Jeg trodde det var et dyr eller noe slikt, men så gikk jeg for å undersøke, og fant ut at det faktisk var to av dem i en vill buekamp.

6059879[/snapback]

Har sett dem jeg også, lurer på om det er noe som bare er lagt til for morro skyld..

Lenke til kommentar

6059879[/snapback]

Har sett dem jeg også, lurer på om det er noe som bare er lagt til for morro skyld..

6059895[/snapback]

Har sett di jeg oxo, men jeg syntes det var så kjedelig at di aldri døde så jeg hjalp han ene litt så hjalp jeg den andre litt så endte det med at di ble sure på meg:(

Lenke til kommentar

har noen her blitt trampet på av Mehrun dagon.

synsykt.

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

spillet klikket under siste del av Mq og jeg så den gule dragen bite Mehrun dagon rundt femti ganger i halsen irriterende men morsom.

har også opplevd at i husa så kommer tinga på plass mens jeg er der, står der og plutselig dukker det opp et skap og litt sånn. :dribble:

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Jeg synes loadingen går så fort, at jeg får ikke lest noe av tipsa...

5818328[/snapback]

Okei....skal vi bytte pc så du får god tid til å lese loade-tipsene? Jeg rekker å lese 2, iblandt 3 stk når jeg loader villmarksområder...begynner å bli litt lei: "Merchants will not buy stolen goods", "You can trap souls in soulgems", "Chorrol specializes in Conjuration" osv... Det er ikke akkurat store hemmeligheter som blir gjentatt her så du får ta det som et pluss at du slipper å lese de gjentatte ganger

Endret av Khotoriel
Lenke til kommentar

mange bra her

men jeg skulle gjøre et arcane university quest en vennlig npc løp før og gikk rett i en fella og ble most opp i taket. det var jo litt synd ,så plutselig kom det et skjelett mot meg, jeg tok og drepte det bare sånn uten videre. så begynte gulvet der det var en felle som gikk opp i taket og gå opp og ned hele tiden det var jo litt merkelig. men så respawnet den npc som daua :ohmy: så jeg tok og drepte han siden den grønne pilen pekte på han men, neida da ble jeg utvist fra guildet så jeg loadet og etter det gikk det greit

(ps: anbefaler alle og mage`s guild og arcane university questene)

Lenke til kommentar

noe av det morsomste jeg har sett er:

en venn har completa alle guildsa, og hadde en mage, en DB fyr, en thief og det derre fanet med seg... :fun:

en liten scamp angrep meg, og da fant de ut at jeg trengte forsvar. (fanet bare sto og ropte på meg)

under kampen traff de hverandre, og thiefen løp som en gal mot nermeste by.

der kom det to guards som skjønte at noe var galt, bare for og skyte på mine venner.

da løp alle mine videre ( de var plutselig venner nå) og møtte, selvfølgelig, em minotaur...:wow:

vel, guardsa tok minoen, mine venner guardsa, og magen+db-kisen drepte thiefen.

disse to gikk også på hverandre.. DB-kisen poisona magen. til gjengjeld drepte magen han på 2 min hyppig slåing/skyting.

2 sekunder etter at DB-kisen døde, døde magen av poision..:sick:

Da sto jeg og fanet mitt alene ute i villmarken, med hauger av lik rundt oss.

jeg fant ut at med hunters sight trengte jeg ingen fakkelbærer, og fikk samtidig testa den nye buen min.... :devil:

da jeg kom til byen hadde jeg bounty på 5 for... :hmm: pickpocketa jeg virkelig nøklene til han imperial guarden? :evil:

Endret av madeo
Lenke til kommentar

jeg har nettopp fått meg skeleton key :w00t: MeN så kom jeg på at jeg skulle tømme mye av inventory i huset mitt i skingrad i soverommet på toppen midt på teppet stilte jeg meg og kom i veien for og droppe skeleton key .noe som ble veldig fordi noen ting er jo så små at du ikke kan se dem på teppet(Bug. ting ligger gjennom teppet slik at nøkler og ting på den størelsen blir så og si borte)jeg lette lenge og helt til oblivion selvfølgelig kræsja(5 min siden).så kom jeg at jeg hadde IKKE savEt så jeg kan gladelig loade og fortsatt ha skeletonkey

Lenke til kommentar

Vel, jeg gjorde Questet "Boots Of Springheel Jak" (?) i Thieves Guild, så de som ikke har gjort det, ikke les det som står i spoileren.

Jeg fikk Questet. Jeg gikk til huset til han Earl Jakben (Veldig usikker på om det var det han het?) Men allikevel, jeg lockpicket meg inn i huset hans også gikk jeg opp i andre etasje for å finne han kisen. Han fant jeg sammen med en annen fyr, jeg valgte å unngå ham, også snakket jeg med han Earl Jakben fyren. Jeg fikk nøkkelen til krypten også gikk jeg ned til den, men han Jakben fyren hadde hentet vaktene og de tok meg inne i selve krypten, da måtte jeg reloade. Etter å ha reloadet gjorde jeg hele greia på nytt, men han Jakben fulgte etter meg fortsatt. Så jeg bestemte meg for å ta ham av dage. Det gjorde jeg, også loota jeg ham (! :!: !) Jeg tok med meg et par Gold tror jeg også fortsatte jeg ned i krypten hans for å finne disse Boots of Springheel Jak. (ja, jeg veit :D ) Når jeg gikk inn dit, møtte jeg på en zombie, den drepte jeg også fortsatte jeg inn i en av tunellene der. Jeg hadde på meg "Base Ring Of Shadows" med 20% Chameleon. Plutselig så hører jeg noe komme bak meg og jeg stopper opp midt i tunellen og skifter til 3-person view. Da kommer det to Imperial Guards løpende ned over tunellen jeg sto på huk i og de så ikke meg selvfølgelig. Jeg hørte at de slo med sverd også gikk de opp til inngangen til krypten igjen. De hadde da drept en vampyr som stod der nede. Jeg gikk nedover der og fant frem til den kista som de skoene skulle være i, det var de ikke, men en dagbok. Jeg gikk bare skuffet opp til det første rommet i huset til Jakben og løp ut fort siden han andre fyren som var i huset kom løpende mot meg og angrep meg. Da jeg var ute av huset tok jeg opp den dagboka og leste i den. Jeg skjønte ikke en dritt om hva det neste jeg skulle gjøre var. Inntil jeg leste den litt mer detaljert. På den siste siden finner jeg ut at den dagboka tilhørte en viss Earl Jakben, (fortsatt usikker om navnet :hmm: ) Jeg snudde meg og gikk bort til Jakben som lå på gulvet der jeg hadde drept ham og loota ham på nytt, DER var Boots of Springheel Jak, han hadde de på seg og jeg så det ikke da jeg loota ham... :whistle:

Lenke til kommentar

Mange morsomme her ja, må vel komme med noen jeg også.

Driver på med thieves guild. kan hende spoiler

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Skulle gjøre "Arrow of Extraction" Var da jeg skulle snike meg inn i castle Bravil, inn døra der vaktene står å..vakter hehe. klarte å snike meg forbi vaktene dirke opp låsen og løpte inn i rommet til Fathis. Fant ingenting å skulle til å finne det skjulte rommet da en vakt plutselig sto fremfor meg. Han hadde hvist sett at jeg brøt meg inn. Heldigvis hadde jeg save, så jeg ville ikke begynne helt på nytt igjen. Loadet å tenkte at denne gangen skulle jeg gjøre det raskere. Klarte å komme inn i det hemmelige rommet og ned trappen. Skulle til å mose monsteret der da plutselig en vakt dukket opp.....Nå trodde du vel at han skulle arrestere meg igjen. Men NEI....han begynte faktisk å mose det monsteret som jeg begynte på, pluteselig dukket det opp to andre også. Da de var ferdig med monsteret gikk de.

Egentlig tror jeg at det var samme vakten som i stad, bare at denne gangen klarte jeg å komme inn i det hemmelig rommet før han skulle arrestere. Men det glemte han helt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...