Landeplagen Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) #stor quote# 5857805[/snapback] HEHE! Arti den der også ja. Endret 18. april 2006 av Jankee Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Hmm, smule unødvendig quoting. Lucifer89, heldigvis for deg var den fangen du slapp ned på spidet allerede død, prøvde det samme selv Endret 17. april 2006 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg summonet en Daedroth for å tappe sjelen dens. Men jeg var dum nok til å gjøre det inne i Mages guild, så når jeg skulle drepe den angrep den meg men snudde seg fort mot de plagsomme guildmedlemmene mine og slaktet dem Så løp den ut døra etter en som flyktet og drepte fyren og to vakter før den endelig døde.... Og jeg ble utvist og havnet i fengsel Lenke til kommentar
Veni Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 hahaha ......... utrolig mange gode historier her har ikke fått kjøpt meg spillet enda men skal kjøpe det snart............. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg gikk gjennom skogen og fant to Bandits. Etter at jeg hadde truffet begge med pil, kom den ene og begynte å slå meg med sverd, den andre hadde pil og bue. Det første jeg gjør er å sende en Flare-ball mot pil og bue-skyteren. Da jeg snudde meg, lå den første død på bakken. Tydeligvis traff kompisen hans ham. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Morsomste questet hittil: Arcane University. Man skal finne en fyr som er blitt tatt til fange av Necromancere. Kom meg til inngangen av hulen, og når jeg gikk inn, ventet en Battlemage på meg. Den eneste overlevende. "Vi må stoppe dem. Følg meg!", sa han. Det gikk fem sekunder. "Schwuuuup. Skvitsj" Fyren, som var så heltemodig, hadde gått i en felle hvor gulvet reiste seg, og smekket ham mot taket som en flue. (Takk for advarselen). Utrolig morsomt akkurat der og da, ihvertfall. Er det rart at det ikke var andre Battlemages der? Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Er det rart at det ikke var andre Battlemages der? 5937330[/snapback] Med den IQ'en (eller skal jeg si AI'en)? Nei. Lenke til kommentar
Cheshire Cat Skrevet 17. april 2006 Del Skrevet 17. april 2006 Jeg var vampyr og gjorde en quest som innvolverte det å drepe et par stakkars folk. Anyway, jeg fikk en vakt etter meg (spoilet ikke bonus så.. run away ter theives guild ) men uansett, vakta fulgte etter meg, selv etter jeg hadde bestukket dem. Kunne ikke fast travel så jeg bestemte meg for å svømme å reise i fra vakta. Kom meg laaaaaangt ut i wilderness da.... sola står opp. Kan ikke gjemme meg noe sted, bortsett fra grotter og slikt hvor vakta følger etter meg, og taper 8 hp i sekundet i sola... hurrah! En annen hendelse, ikke så morsom men utrolig tøff! Var en fyr som skulle hjelpe meg i en Oblivion gate, så charger han en imp. Impen slår til han så han hopper litt oppover av rekyl for så å kjøre en gigantisk ildkule (fireball) rett i magen hans så han flyger 20m i været! sykt! Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) MULIG SPOILER jeg gikk for drepe umbra etter og fyrt av en "burning arrow of noemorsomt"hørte plutselig"Umbra shall feed"*kremt*gollum*kremt* jeg døøøøøøøøøøøde så jeg loadet tilbake og gikk ned igjen denne gangen var det enkelt for jeg hadde en plan om hvordan jeg skulle ta henne, jeg tok fram buen min ,sneik meg til skytterposisjon (mhm,det har jeg da ikke hørt før?nytt ord?) fyrte av og Umbra bare gikk i ring og fant ikke meg så fyrte av 15-20 piler og vips så hadde jeg umbra,umbras ebony armor,og war axe of numbing den ligger i average lock kiste der nede. igår eller noe sånt så tok fram ingrediensene mine PoTION/poison time jeg satt i gang og lagde 20-30 potions så lagde en av noen litt sjeldne ingredienser da når resultatet var ferdig så så jeg feilen min :det hadde blitt en restore willpower(det er da greit)men med 47 pts burden i 27 sec EDIT:got pwned by lEiF Endret 1. mai 2006 av Campin carl Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 1. mai 2006 Del Skrevet 1. mai 2006 Var akkurat ute og ridde øst for Niben Bay når en fyr iført noe som ligner det en går med i fengsel kommer løpene og angriper meg. Jeg ble nysgjerrig og prøvde å stoppe han, og med den rette charm-spell funket det heldigvis bra. Så viste det seg med ett at karen var en vakt uten uniform som av en elller annen grunn ville knerte meg. Jeg er sikker på at jeg ikke hadde bounty, og hvis ikke han eide noen av Impene i skogen har jeg ikke gjort noe ulovlig på en stund. Det jeg tenkte på litt etterpå var derimot min hemmelige, beryktede og infamøse cuirass-samling, og det er fortsatt den beste forklaringen jeg kan komme med. ^^ Lenke til kommentar
Qverner Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Når jeg skulle gjøre det anvil mages guild questet, skjedde det noe morsomt. Jeg gikk bortover veien og kom plutselig over en vakt som stod ved siden av en død fire atronach og den døde hesten sin (var i nærheten av en ob gate). Akkuratt da kommer hun som skal angripe meg og sier at jeg skal dø eller noe sånt. Da kommer de som skal hjelpe meg og angriper hun dama. Vakten ser dette og angriper vennene mine. Jeg står bare å ser på, og tilslutt var det bare hu dama som skulle hjelpe meg igjen. Litt morsomt egentlig. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Da jeg skulle gjøre det questet, gjorde hele gjengen ende på hverandre før jeg i det hele tatt rakk fram til dem. Plutselig kom det opp at questen var komplett. "Så greit da", tenkte jeg, "men håper det ikke blir en vane". :!: Lenke til kommentar
Computerwolf Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) tror det er en bug i spillet på det mages qustet for hos meg så den vakten at vennene mine angrep hun gærne dama og bare slakta dem, mens jeg så på. Endret 2. mai 2006 av Computerwolf Lenke til kommentar
Tommy T Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Var akkurat ute og ridde øst for Niben Bay når en fyr iført noe som ligner det en går med i fengsel kommer løpene og angriper meg. Jeg ble nysgjerrig og prøvde å stoppe han, og med den rette charm-spell funket det heldigvis bra. Så viste det seg med ett at karen var en vakt uten uniform som av en elller annen grunn ville knerte meg. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): du har vel ikke tilfeldigvis gjort det qestet der du skal få en vakt-kaptein i imp city fengslet? Han rømmer nemlig fra fengselet og prøver å drepe deg. Endret 2. mai 2006 av tommy t Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Noe av det morsomste eg har hørt i oblivion var da eg hadde litt nød for blod (er vampyr). Eg gikk inn i abandoned shack i imperial city waterfront district og fant et fint lite offer. Det eneste minuset var at der var en fyr som eg ikke husker namnet på.. Eg så ned på henne og opp på han. Det var da det skjedde! HAN SNUDDE SEG! Eg fortet meg å bite henne men han snudde seg tilbake. Da tenkte eg: "Nå er det ute med meg!". Men nei.. Han satte i å le helt sykt og si noe slikt som "You really showed her.." eller noe sant. Ingen vakter reagerte. Alle var like fine untatt dama som eg ga vampyrisme og mannen som holdt på å få overdose med latter! Edit: Å springe gjennom oblivion gates på letteste vansklighetsgrad er sykt. Man bruker et slag på alle men man spurter opp! Endret 2. mai 2006 av jalla`n Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 [ Artig historie. ] Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): du har vel ikke tilfeldigvis gjort det qestet der du skal få en vakt-kaptein i imp city fengslet? Han rømmer nemlig fra fengselet og prøver å drepe deg. 6029078[/snapback] Hmm.. Har kanskje det når du sier det.. Men det begynner å bli en stund siden da, og han fyren virket som om at han var på vakt når jeg snakket med han. Lenke til kommentar
Knarke Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Alle var like fine untatt dama som eg ga vampyrisme og mannen som holdt på å få overdose med latter! 6029376[/snapback] Bortsett fra at man ikke kan gi NPC's vampirism, da. Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg drev med en av de mange Fighters questene, så måtte jeg drepe 4-5 stykker som hadde rømt fra en fengsel. På den tiden hadde jeg allerede begynt å bli litt lei den ensformige slåssingen i dungeons. Og plutselig ser jeg at en jeg må drepe, heter Dreet-Lai (en khajiit). Det var gøy å drepe han! Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 3. mai 2006 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg må bare nevne dette, for det fikk meg til å flire. Jeg satt delvis i andre tanker da jeg fulgte strandlinjen og det begynte å bli skumring. Uten å tenke særlig over det, summonet jeg min Dremora. Jeg snudde meg og så rett inn i det stygge fjeset og skvatt himmelhøyt! Flirte litt og fortsatte langs stranden igjen. Falt i staver atter en gang, og så stønnet Dremoraen høyt i det den forsvant, og jeg skvatt himmelhøyt igjen! Den lyden er fæl.. Lenke til kommentar
Chub Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 *Mulig spoiler* Det mest komiske jeg har opplevd sålangt, var vel da jeg gjorde unna "Cure for vampirism"-questen, og hadde akkurat levert den til han fyren som ville redde kona si. Han gir så drikken til kona si, som segner om og dør. Han kikker bedrøvet ned ibakken, da han snur seg mot, stirrer meg i øynene, og sier med en sjarmerende stemme: "Look at the muscles on you!". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå