GANTEN Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Stemmer det at spille er ca 4.18gb stort? Er dette et veldig komplisert spill? det høres kjempe gøy ut og spille det=) Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Spillet er sånn cirka 4.5GB stort, og det er ikke noe vanskelig å sette seg inn i det. Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Forresten, jeg holder for tiden på med å opparbeide meg godt rykte i mages guild, og ett av oppdragene er å hente en kar fra en hule som er full av zombier. Da jeg endelig hadde slaktet alle zombies og funnet mannen innerst i hulen, tok jeg lockpick på en kiste som lå der og slang. Da jeg fikk den opp, kom en melding om at mitt tyveri hadde blitt observert og at jeg var bannlyst fra mages guild som følge av dette. Eier mages guild plutselig kistene nede i grotter? Måtte renske den jævla grotta påny pga dette. Endret 29. mars 2006 av SolidBluR Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) GANTEN: Kan ikke du lage en egen tråd hvor du kan poste alle spørmålene dine? så får vi brukt denne tråden til det den skal brukes til. Du bryter forresten forumets retninglinjer med det forrige inlegget ditt anyways, jeg har ikke hatt noen spesiellt morsommme hendelser enda, men var litt morsomt da jeg rei på hesten og ikke skjønte hvorfor den gikk så sakte og rart, helt til jeg så ulven som gnagde på bena hans Endret 29. mars 2006 av Zed-smeltelim Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Ble skikkelig skremt i går, i en quest blir ei dame arestert av vaktene, vakta og dama går ut av huset og blir borte. jeg går inn igjen, tenkte jeg skulle se om det var noe og stjele da huset var tomt. Plutselig var det en stemme bak meg som sa "What are you doing" Snudde meg og så en ork i full rustning, før jeg fikk svart så gikk han bort til senga og la seg og sove. Døra var dirket opp og han var sikkert trøtt. Lenke til kommentar
Lettpåfot Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Hehe.. Nede i "treningsrommet" i Arenaen står det en Dark elf og trener med pil og, og jeg buker å rappe pilene han har skutt. En dag mens jeg står og samler piler bommer fyren så mye at han slenger buen fra seg i raseri! Det kalles AI det!! Lenke til kommentar
zapper Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg møtte nettopp en fyr som har funnet opp måten å fly på i Oblivion: man tar svømmetak i luften Denne karen "svømte" i en meters høyde gjennom byen, et underlig syn. Lenke til kommentar
SolidBluR Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 MINISPOILER Nitrus, jeg gjorde det samme som deg, oppsøkte hulen sydvest for Imperial city, fant dama (den hulen var grådig enkel) og kita henne til storbyen. Men HVER GANG jeg gjorde dette ble jeg arrestert da jeg kom innenfor portene. Stjålet? Jeg? Ryktet mitt var fint før jeg gikk inn til dama. Det eneste jeg tok var healingpotion fra en kiste der inne (grotta). Samme skjedde meg med mages guild der jeg ble bannlyst for å picke en kiste nede i en zombiehule! bugs? Anyway, jeg fant ut at det ikke var vits å kite, så jeg hoppet heller ned på den lille hyllen (der veien er ødelagt ned mot rommet der hun står, før trappen ned til henne), og gikk inn i sneakmode. Plasserte meg helt på tuppen av hyllen. Dermed kan hun ikke slå deg nede fra rommet der hun står, og hun kan heller ikke nå deg fra veien ovenfor deg (sett at du står langt nok ut på hyllen). Det er jo dødfødt å gå på henne, hun er umulig å ta for en lvl 5 som meg, men fra min lille plass kunne jeg pepre henne med piler samtidig som jeg summoned skamps som kunne daske og fyre henne opp. Utrolig nok tok det lang tid selv med denne taktikken, og da hun var nede i 20-30%, hadde jeg null piler og null mana igjen. Siden hun regenererer helse, må jeg pepre henne hele tiden. Heldigvis hadde jeg en staff med noe slags røde skudd som tok det siste hun hadde effektivt. Utstyret hennes...vel jeg ELSKER sverdet, det slår katanaen min grundig. Og det at det ikke veier et gram gjør det enda bedre! Armoren hennes var fin, men litt vel tung, og ikke stort bedre enn Blades armor. Dessuten fant jeg en crazy kul armor litt senere, men nok om det Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 her om dagen befant jeg meg i bruma på Olavs T&T. Plutselig hørte jeg en npc som ropte "someone's been murdered". Jeg løp for å se hva det var, men da ble jeg omtrent løpt ned av en haug med npc'er som kom løpende ut fra et rom. Ute i selve hovedrommet begynte de å slå løs på hverandre. Så løp alle ut; først en, så en til, og så en gjeng etter der, og tilslutt jeg som ville se på. Dette følget løp hele veien rundt kirken, og nesten tilbake til Olavs T&T, da de fikk fanget han de skulle ha tak i ved en stein inntil muren. Der sto de og dengte løs på en fyr, men plutselig sluttet de, og gikk sammen tilbake til Olavs. Sikkert for å drikke mere øl. Det var en ganske snodig opplevelse... Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg spilte på arenaen en hel dag og da hadde jeg en ganske morsom historie: Jeg hadde tatt mange kamper og nå hadde jeg kommet til kampen der du blir forfremmet til champion. Den med 3 personer. Jeg saver før jeg går inn på arenaen og skal kjempe. De 5 første gangene dør jeg, men på den 6. gangen begynner det å løsne. Jeg har tatt 2 stykker og mangler den tredje. Men etter litt kjemping greier jeg å ta han sånn akkurat og jeg har nesten ikke noe liv igjen. Bare for å understreke at jeg hadde vunnet tenker jeg at jeg bør gå ut til midten av arenaen og "høste æren". Jeg går til tredje person view for å se på spilleren min i all sin prakt, mens kommentatoren berømmer mine ferdigheter. Og mens jeg står der kommer villsvinet og stanger meg ned så jeg dør. Ble litt irritert der og da, da jeg endelig hadde greid det, men det var egentlig ganske komisk. Jeg står der liksom midt i arenaen og plutselig kommer villsvinet i fullt firsprang og dreper meg! Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Jeg spilte på arenaen en hel dag og da hadde jeg en ganske morsom historie: Jeg hadde tatt mange kamper og nå hadde jeg kommet til kampen der du blir forfremmet til champion. Den med 3 personer. Jeg saver før jeg går inn på arenaen og skal kjempe. De 5 første gangene dør jeg, men på den 6. gangen begynner det å løsne. Jeg har tatt 2 stykker og mangler den tredje. Men etter litt kjemping greier jeg å ta han sånn akkurat og jeg har nesten ikke noe liv igjen. Bare for å understreke at jeg hadde vunnet tenker jeg at jeg bør gå ut til midten av arenaen og "høste æren". Jeg går til tredje person view for å se på spilleren min i all sin prakt, mens kommentatoren berømmer mine ferdigheter. Og mens jeg står der kommer villsvinet og stanger meg ned så jeg dør. Ble litt irritert der og da, da jeg endelig hadde greid det, men det var egentlig ganske komisk. Jeg står der liksom midt i arenaen og plutselig kommer villsvinet i fullt firsprang og dreper meg! 5838687[/snapback] Hohoho! :!: EDIT: Huff, nei. Nå datt jeg nesten av stolen! :!: Endret 30. mars 2006 av Flaringo Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Til dere som har spilt Ferdig mainquest: Blir byen XXXXXX opp igjen? 5818435[/snapback] TAKK for den SPOILEREN DA! skjerpings! traaden heter Morsomme hendelser, ikke "avslore mainquest" Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Til dere som har spilt Ferdig mainquest: Blir byen XXXXXX opp igjen? 5818435[/snapback] TAKK for den SPOILEREN DA! skjerpings! traaden heter Morsomme hendelser, ikke "avslore mainquest" 5841186[/snapback] Det var jo ikke akkurat en spoiler, heller et spørsmål. Dessuten er den byen den første du skal til i mainquesten, og man ser jo at det står heller dårlig til med den. Endret 30. mars 2006 av MiSP Lenke til kommentar
AngryNorwegian Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Til de som har spilt call of cthulhu(eller lest hp lovecraft), let etter en liten snodig landsby litt sør for chorrol. Liker måten de parodierer filmer og bøker i oblivion, spesielt kapring på åpent hav Lenke til kommentar
h00v3r Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det var utrolig mange gode historier her, burde nesten lage en liten bok om det :!: Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 MINISPOILER Nitrus, jeg gjorde det samme som deg, oppsøkte hulen sydvest for Imperial city, fant dama (den hulen var grådig enkel) og kita henne til storbyen. Men HVER GANG jeg gjorde dette ble jeg arrestert da jeg kom innenfor portene. Stjålet? Jeg? Ryktet mitt var fint før jeg gikk inn til dama. Det eneste jeg tok var healingpotion fra en kiste der inne (grotta). Samme skjedde meg med mages guild der jeg ble bannlyst for å picke en kiste nede i en zombiehule! bugs? 5837421[/snapback] Nitrius! det er Nitrius! Sånn nok spam fra meg. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Kuleste jeg har opplevd som jeg kommer på nå: Jeg går inni en butikk, så står det to Argonians bak disken og sier akuratt det samme i kor. Sinnsykt morsomt. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Jeg møtte nettopp en fyr som har funnet opp måten å fly på i Oblivion: man tar svømmetak i luften Denne karen "svømte" i en meters høyde gjennom byen, et underlig syn. 5836683[/snapback] Haha :!: Er det mulig! Lenke til kommentar
Daagah Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hahaha, mykje morsomt her. Desverre må eg sei at eg ikkje har opplevd noke spesielt morsomt Bare nokon små tulleting: -Var i eit tårn i oblivion, der eg møtte på ein scamp. Plutseleg begynte han å snurre veldig fort rundt imens han prøvde å treffe meg med ildkuler. Litt morsomt syn -Møtte på to tullete archers som stod og skaut på kvarandre, begge stod med kroppen full av piler. Då den eine døde, byrja den andre å springe i full fart etter noken hjorter. - Dere veit han fan-boy'n du får etter at du har klart arena'n, eg fekk han til å følgje med meg opp til eit stort fjell. Der ba eg han om å bli og vente på meg, og der står han nok fortsatt Lenke til kommentar
CogBliZ Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Hehehe...mye morsomt ja =) ****Spoilers**** Hmmm jeg opplevde noe litt morsomt her i dag... jeg drev å gjorde en quest der du må redde han ene mage guild fyren fra "drømmeverden" så jeg tuslet inn den ene døren som du kan gå inn, det var grusomt mørkt der, men jeg ser akkurat veien... plutselig skvetter jeg som F***, detter nesten av stolen da en sånn øksting fra taket detter rett foran skjermen, samtidig som eg har høyt på headsettet og hører bare KLANG*** steike det var skummelt Ellers opplevde jeg på den ene fightersguildquesten da du skal hjelpe han ene sønnen til counten til å bli mann, da skulle vi inn å slakte ogres og trolls... Det endte med at jeg glemmte health potions så klart så jeg satt godt i det... Men etter noen fryktelige deaths fant jeg ut at han ikke døde, men bare besvimte.. så jeg klarte drepe alle ogre'ene og en minataur på at løpe opp å ned i en slik hull i bakken mens ogren hadde han fyren slepende i baken... tidig å se på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå