Gå til innhold

TES: Del dine morsomme hendelser!

Anbefalte innlegg

Tullete som eg er, så skulle min BattleMage (meir battle enn mage) konfrontere ein undead ghost commander fyr i ein sånn quest frå the Countess of Burma.

Anyways, eg sloss mot han og han viste seg å vera ein tøff motstandar. Eg parerte hans slag og sloss hardt mot hardt, men så klarte han å få ein power-attack på meg sånn at eg datt bakover.

Eg hadde då verkeleg lite liv, og han charga mot meg. Mens han sverd var nesten mot sitt mål så brukte eg min fireball (enhanced) som tok meir enn halvparten av manaen min mens eg skreik (faktisk) "TASTE TRUE POWER!" og han flaug! Han flaug i flammer og skrik bakover mens sverdet hans vart kasta bakover og kroppen hans landa langt oppover trappa og så forsvant (fordi han er ghost).

Det var morosamt. Og glede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde det litt arti helt i starten, rett etter jeg kom ut av kloakken og en god natts søvn i gresset.

En nydelig morgen, solen skinner, gresset vaier, og jeg legger ut på turen "opp i lia" med denne amuletten til keisern. Brått ser jeg en hjort springe vekk fra meg. Greit, tenker jeg, på tide med litt mat :)

Jeg setter etter hjorten med en klubbe i hånda, med konstant springing tar jeg langsomt innpå, lander et slag og setter etter igjen; Hjorten først og jeg etter. Vi løper gjennom no busker og møter en ulv på andre siden som snerrer og setter etter oss(meg). En ny kort stund med springing, hjort - meg - ulv, så møter vi en jeger.

Jeg ser ham spenne buen og treffer hjorten med en pil før hjort med følge passerer. Jeg hører han også bestemmer seg for å følge etter.

Brått er jeg heldig og kommer såpass innpå at jeg treffer hjorten med tre-fire klubbeslag og den dør. Jeg snur meg og får fanget fullt av ulv. Bak den ser jeg jegeren knele ved hjorten med en kniv.

"Skal han partere den nå!" tenker jeg, "Burde ikke han hjelpe meg"

Jeg dreper ulven alene og går mot jegeren som prompte angriper meg. Ikke jeger, banditt. Så jeg knuste hodet hans med klubba.

En frisk liten morgenforfølgelse :)

Lenke til kommentar

har en lignende historie som olefiver. Var på vei sørover fra imperial city. Tenkte jeg skulle hvile, men får beskjed om at det er fiender i nærheten, så jeg bestemmer meg for å løpe til et roligere sted. Etter å ha løpt skikkelig langt, og flere ganger prøvd å hvile får jeg plutselig den lyse ideen å snu meg rundt. det viser seg da at jeg blir forfulgt av en bjørn, et troll, en banditt, og en alvedame som prøver å drepe banditten. Det var litt morsomt.

en liten monty python-referanse til slutt. Jeg var inne på en butikk da jeg hørte en npc si til en annen. "*noen* has understood the value of not beeing seen" :!:

Lenke til kommentar

Skulle tatt screen av det!

Har ein morosam historie frå Bruma. Hadde ein quest der målet kanskje var i Olav's t&t. Eg stakk inn for å sjå meg litt rundt og kjøpe mjød. Kjøpe ei flaska av Olav og skulle akkurat til å stikke igjen då eg bestemte meg for å prata med ein fyr eg ikkje hadde sett der før trudde eg. Rett før eg skulle snakka til han slo ei dama til han, og han slo tilbake. To andre joina i kampen og snart var ei ung nord møy sopass skada at ho stakk. Alle dei andre hadde vist ho som target, so dei sprang etter, og etter det kom eg, mjøden sprutande ut nasa på grunn av latter. To meter bortanfor ramla ho om i det ein vakt skaut ho. Dei tre andre fortsatte å springa vekk. Eine flykta frå dei to andre og bak der igjen eit par vaktar. Tre vaktar til blei plukka opp av følget der dei sprang og stoppa til slutt rett utenfor byporten der ledaren blei skutt, rett før han klarte å komma seg ut. Tre av vaktane gjekk laus på dei to andre, som slo kvarandre med knyttnevane, mens dei to andre skaut på. Fyllikane fall kjapt om under tunge sverdslag, men kampen var endå ikkje ferdig, ånei. To av vaktane ganga opp på den tredje i nærkamp, og bogeskytarane tok ikkje pause eit sekund heller. Vakten som var åleina seig om etter ei stund, og dei to gjenværande vaktane gjekk laus på kvarandre. Når den eine der daua sprang sistemann laus på dei to vaktane med boge, men fekk berre inn omtrent to slag på kvar før han òg kollapsa som ein sekk poteter i vinternatta. Desse to slagene hadde derimot ført til at bogeskytarane no stod nokon meter frå kvarandre, var omtrent like skada og skaut like fort. Det gjekk som det måtte gå, og begge dødde heilt likt med halvanna dusin biler gjennom brystet. Eg samla opp likene og la dei atmed kvarandre for screenshot, men sidan eg ikkje har verken fraps eller satt opp oblivion til å ta screenshots måtte eg stola på windows metoden. Denne funka ikkje av ein eller annan grunn, og eg blei sur. Morro var det alikevel.

Lenke til kommentar
Skulle tatt screen av det!

Har ein morosam historie frå Bruma. Hadde ein quest der målet kanskje var i Olav's t&t. Eg stakk inn for å sjå meg litt rundt og kjøpe mjød. Kjøpe ei flaska av Olav og skulle akkurat til å stikke igjen då eg bestemte meg for å prata med ein fyr eg ikkje hadde sett der før trudde eg. Rett før eg skulle snakka til han slo ei dama til han, og han slo tilbake. To andre joina i kampen og snart var ei ung nord møy sopass skada at ho stakk. Alle dei andre hadde vist ho som target, so dei sprang etter, og etter det kom eg, mjøden sprutande ut nasa på grunn av latter. To meter bortanfor ramla ho om i det ein vakt skaut ho. Dei tre andre fortsatte å springa vekk. Eine flykta frå dei to andre og bak der igjen eit par vaktar. Tre vaktar til blei plukka opp av følget der dei sprang og stoppa til slutt rett utenfor byporten der ledaren blei skutt, rett før han klarte å komma seg ut. Tre av vaktane gjekk laus på dei to andre, som slo kvarandre med knyttnevane, mens dei to andre skaut på. Fyllikane fall kjapt om under tunge sverdslag, men kampen var endå ikkje ferdig, ånei. To av vaktane ganga opp på den tredje i nærkamp, og bogeskytarane tok ikkje pause eit sekund heller. Vakten som var åleina seig om etter ei stund, og dei to gjenværande vaktane gjekk laus på kvarandre. Når den eine der daua sprang sistemann laus på dei to vaktane med boge, men fekk berre inn omtrent to slag på kvar før han òg kollapsa som ein sekk poteter i vinternatta. Desse to slagene hadde derimot ført til at bogeskytarane no stod nokon meter frå kvarandre, var omtrent like skada og skaut like fort. Det gjekk som det måtte gå, og begge dødde heilt likt med halvanna dusin biler gjennom brystet. Eg samla opp likene og la dei atmed kvarandre for screenshot, men sidan eg ikkje har verken fraps eller satt opp oblivion til å ta screenshots måtte eg stola på windows metoden. Denne funka ikkje av ein eller annan grunn, og eg blei sur. Morro var det alikevel.

5821830[/snapback]

Hahahaha! :!:

Lenke til kommentar

Er vel ikke akkurat en morsom hendelse eller en artig en.

Kan være litt spoiler for noen dette, så les på eget ansvar.

Syd-Vest for imperial city finner man noen par ruiner, blant annet en som heter

Vindasel, veldig liten og lett hule i starten til du kommer til slutten, hvor du finner ei dame som virkelig er tøff. Hun har også en haug med fine items på seg blant annet ebony settet og Umbra sverdet.

Tenkte at jeg kunne ta henne, men neida alt av piler sverd og det lille jeg hadde av magi børstet hu av seg som om ikke noe traff henne, prøvde manger ganger uten å lykkes døde gang på gang og ble veldig lei etterhvert.

Så fikk jeg en ide, Imperial city er jo ikke så alt for langt unna, skal jeg prøve å kite hu ditt? vil det gå? tenkte jeg.

Hvorfor ikke prøve, sp jeg satt i gang, fyrte av en pil, løp ut av grotten med hu halende etter meg, etter noen par minutter med løping kom jeg endelig frem til porten som leder inn i Imperial city, endelig tenkte jeg nå kan vaktene ta over å knerte hu, og det så det jammen ut som de skulle greie å, men det tok ikke lang tid før jeg forsto at hu er var vist mye sterkere enn jeg trodde, altså hu fikk 2 vakter med sverd og 2 vakter med pil og bue mot seg, pluss en eller annen spesiell vakt, og jammen tok hun ikke liv av alle 5.

Jeg måtte dypere inn prøve å finne litt bedre vakter, så jeg kite hu med meg inn i midten av Imperial city, her har vi jo sånne "elite" vakter tenkte jeg, utenfor det store tårnet i midten av byen sto det to slike, enda en gang tenkte jeg endelig nå må hu bli knerta, men nei da, etter litt tid var begge disse vaktene døde og.

Nå var det bare en ting som gjensto og det var og ta henne med inn i dette enorme tårnet i midten av byen, jeg viste allerede fra før at det var 2-4 av disse elite vaktene inne der, 2 som står å vakter ved døra og to som går rundt, jeg løp inn, vaktene angrep, åpnet en dør til rett inn i senteret av tårnet hvor det var en slags magiker som hjalp til, og etter litt tid, så var hun endelig drept, jeg var fult med glede, endelig, det var mye mas og artige kamper men jeg fikk meg værtfall et par fine items :D

Dette er noe av det artigste jeg har vært med på i spillet så langt værtfall.

Lenke til kommentar

Ble nettopp drept av min egne trofaste ganger. Var på vei til byen etter å ha raida en grotte. Lite liv. Blir angrepet av ulv og hopper av for å slakte disse. Det går greit, men akkurat når jeg skal mounte steiler hesten og smører meg utover...

Tror det er mye grunnløs aggressivitet i dette spillet.

Lenke til kommentar

Mye bra historier her :)

Har ikke spilt så mye enda, og har bare kommet til lvl 4 med min Dunmer Samurai (warriormage). Men det var en artig liten hendelse i ett obliviontårn der jeg går oppover i den runde "trappen" i sentrum mens disse scampene angriper meg, og jeg har alltid en zombie summoned, siden disse gjerne slakter scamps. Det morsomme var å se scampen desperat prøve å skyte fireballs på meg, men den ble bare daska rundt omkreng av zombien, og det endte med et fantastisk uppercut som landet så sinnsykt bra at scampen her flyr baklengs, ut fra trappen, og ned et par hundre meter og lander i "lavan" i midten av tårnet. Var et fantastisk filmatisk øyeblikk :D

Kan jo også nevne at jeg også har truffet på vakter ute i det fri som har pepret hverandre full av piler...ganske morsomt å se på :)

Lenke til kommentar

jeg skulle ta å drepe the gray prince for å bli grand champion.

jeg hadde nettopp fått meg en ny bue(husker ikke navnet)

jeg går i sneake mode, og så fort porten faller ned slipper jeg en pil. treffer han i hode pluss x3 damige og over halve livet han forsvinner, han faller ned, jeg begynner å peppre han, flere ganger faller han ned, og rett før han kommer frem til meg slipper jeg pil nr. 12 og han fallt forann beina mine. jeg rørte meg i det hele tatt. ganske gøy å se han streve seg frem til meg, og falle død om rett før han gride det.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar

Du er sjuk Gunfreak:P

Anyways.

Jeg gikk rundt i Imperial city og så to stykker som sto og snakket med hverandre så jeg ventet og hørte hva de snakket om, slutten av samtalen var slik:

Kar nr1: Take care

Kar nr2: bye

Kar nr1: Take care

Kar nr2: Bye

... slik holdt de på Veldig lenge.

Lenke til kommentar
jeg skulle ta å drepe the gray prince for å bli grand champion.

jeg hadde nettopp fått meg en ny bue(husker ikke navnet)

jeg går i sneake mode, og så fort porten faller ned spiller jeg en pil. treffer han i hode pluss x3 damige og over halve livet han forsvinner, han faller ned, jeg jeg begynner å peppre han, flere ganger faller han ned, og rett før han kommer frem til meg slipper jeg pil nr. 12 og han fallt forann beina mine. jeg rørte meg i det hele tatt. ganske gøy å se han streve seg frem til meg, og falle død om rett før han gride det.

5831151[/snapback]

Hmm... hvilken vansklighetsgrad spiller du på? :hmm:

Lenke til kommentar

HeHe Morsomste hendelsen jeg har hatt når det gjelder spill var vel når jeg satt og spillte World of Warcraft ;)

PLutselig Begynner spille og ''Gjenta '' samme Sene mens jeg skulle fly til Strangtale vale HeHe da den fuglen prøvde og voldta huset:P

Hadde det vert noen måter jeg kunne fått den filmen jeg har på mobilen over til dataen så skule jeg vist dere:P

Men dere dette Oblivion spillet er det til pc oxo? :w00t:

Vilke versjon er det vi snakker om her?

Det høres ganske bra ut=)

Endret av GANTEN
Lenke til kommentar
Tror nok du har kommet til feil del av forumet om du vil dele dine morsomme hendelser i World of Warcraft, ja. ;)

Oblivion finnes både til PC og Xbox 360. :)

5831453[/snapback]

HeHe tror nok det jeg å men leste bare at det sto ''del dine morsome hendelser''

Tenkte ikke over at det var et fast spill det var snakk om :no:

Men dette Oblivion er det et online spill?

Endret av GANTEN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...