Gå til innhold

TES: Del dine morsomme hendelser!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-U4NJ3Omm

Var ved havna i Anvil. Nøt solnedgangen og den fine grafikken, også gikk jeg uttafor baren, og der stod det jammen to stykk å sloss med nevene.. Rundt stod folk å drakk å så på. Så plutselig gikk alle sin vei, når folka slutta å sloss.. Var veldig artig :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke kommet så langt, men opplevd et par morsome hendelser.

I en ruin like der en kommer ut er det en felle med at gulvet synker ned. På den andre siden var det et skjelett som jeg sendte en ildkule på og skjeletet gikk rett på fella.. og døde. Det morsomste var at jeg klarte å gjøre det to ganger.

En annen morsom hendelse var når jeg ble angrepet av en conjurer, jeg trodde jeg fikk hjelp av en legion type som angrep dyret som var der til hjalp. Jeg hadde sett en på hest like før. Det viste seg at det var en bandit som jeg etterpå drepte.

Lenke til kommentar

Jeg holdt på å hoppe opp en altfor bratt bakke. Krigsmusikken starter og jeg ser undrende omkring meg. 10 sekunder etterpå kommer det en ulv hoppende fra toppen av bakken(jeg var nesten på toppen), han flyr rett over hodet på meg og faller ned i døden. Så kom det 2 ulver til og gjorde det samme. :p

Lenke til kommentar

Jeg kastet fra meg mitt darwen long sword inne i huset mitt og tror du ikke det begynte å spinne som en snurrebass. Det har aldr hendt før eller siden i spillet. Det var litt morsomt å se på i flere minutter at sverdet spant rundt. Jeg prøvde et par ganger til etterpå uten å få det til å hende igjen.

Lenke til kommentar
Jeg kastet fra meg mitt darwen long sword inne i huset mitt og tror du ikke det begynte å spinne som en snurrebass. Det har aldr hendt før eller siden i spillet. Det var litt morsomt å se på i flere minutter at sverdet spant rundt. Jeg prøvde et par ganger til etterpå uten å få det til å hende igjen.

6990681[/snapback]

That's Real Life Physics for you! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...