Gå til innhold

TES: Del dine morsomme hendelser!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Av en eller anna grunn så var det ei gammal kjerring som var sur på meg, jeg hadde visst drept mannen hennes eller noe så hun fulgte konstant etter meg. Så jeg gikk til en bakketopp, noen piler fant veien til hodet hennes og hun sovna. Hun rulla ned og tok noen akrobatiske øvelser! :dribble:

 

..men så kom hun tilbake og jeg var nødt til å drepe a med øksa mi :no: dumme kvinnfolk :no:

Endret av Tidus_hmm
Lenke til kommentar
Tja, synes det oppdraget med han paranoide alven var kult, jeg.

 

Utrolig morsomme argumenter han hadde for at "alle i byen var i en konspirasjon mot han. Enda morsommere svar han ga meg etter jeg hadde spanet på den tredje personen, og hadde fortalt at de alle tre ikke fulgte etter han. :!:

 

5817977[/snapback]

 

samma skjedde her :!:

Lo godt.

jeg sjekka egentlig bare ut den første personen. resten bare tok jeg å venta til 12 neste midnatt :p fikk godt med penger da.

Lenke til kommentar

Jeg var inne i en båt der jeg fikk spøkelser etter meg. Siden jeg er elendig i nærkamp valgte jeg å stikke av. Da jeg kom ut fra skipet følgte spøkelsene etter meg. Heldigvis var ikke resten av byens beboere like redde for spøkelser som meg. Mens jeg løp rundt omkring på vannet med spøkelser etter meg kom begynte ca 15 av byens borgere å hoppe uti vannet etter spøkelsene. Så ut som ut som et svømmestevne. Løp opp på land og der tok den store mobben knekken på spøkelsene og det døde vel 5 andre i striden. Jeg kunne bare gå rundt og plukke sølvpiler og andre morosaker fra de døde folka.

Lenke til kommentar

Gikk tur langs Bruma engang, og litt ute i skogen fant jeg 2 Imperial Legion soldater som dreiv og sloss mot hverandre med pil og bue, helt til den ene døde og den andre stakk av..

 

Og en tabbe jeg gjorde selv, hadde rappa noen epler og samtidig hadde jeg det eplet man får i Dark Brotherhood questet, så fant jeg ut at jeg trengte mere plass i inventoryen og spiste alle epler, uheldigvis også dem som var forgifta og jeg døde 30 sekund etterpå :(

Lenke til kommentar

Jeg stjal fra en gammel dame på åpen gate og hun merket det.

Hun ropte og vaktene kom. Jeg greide å få vakten til å slutte å angripe meg (høyreklikk og space), men da ble dama rasende på vakten, så hun gikk løs på vakten med bare hendene.

 

Da hun holdt på å dø kom plutselig Mazoga the Orc (wannabe-knighten) løpende og banket opp vakten. Til slutt så døde vakten og mazoga og damen begynte å prate.

Rett etter kom en vakt springende mot meg, men til min forskrekkelse hadde de glemt meg og han løp rett på Mazoga. Mazoga greide å drepe vakten, men den gamle damen døde. Etter det gikk Mazoga å skjelte ut vaktene med "get away from me" eller no sånt, og alt var normalt igjen ;)

Lenke til kommentar

Litt tidligere i spillet var jeg ute og jaktet mountain lions med fyren fra Anvil. Så vi driver altså og slakter i vei. Så har en byvakt kommet ridende forbi og bestemt seg for at han også skal være med på morroa. Ja, værsågod, tenker jeg, all hjelp er velkommen. Midt i kampens hete hakker enten vakta eller kompisen min løs på hverandre ved et uhell og de braker i tottene på hinanden. Det ender med at vakta slår kompisen min bevisstløs, og der stopper det. Han reiser seg igjen etter en stund og begge to er plutselig perlevenner. :!:

Lenke til kommentar

Questet når man skal finne en fyr som har gjemt seg inni en hule med en haug zombier, ga litt underholdning. Kom tilbake til Mage Guild, hvor fyren skulle avleveres.

Han skal snakke med en dame for å fullføre oppdraget, men akkurat da begynner hun å spinne rundt og rundt.

Tenkte litt over hva jeg kunne gjøre, hugde til henne med sverdet, og fikk henne til å roe seg, og jeg fullførte.

Det som var verre, var at fyren som skulle hentes fra hulen i begynnelsen, hadde hektet seg opp på å forfølge meg, akkurat som fanboyen, men gikk ikke ann å "parkere".

Gjorde et annet quest, og på et vis kom han i konflikt med en av personene i dette questet, og han som forfulgte meg, ble jaget av X antall vakter, og personen jeg skulle lede til et sted.

De løp en evighet før han ble truffet av pilene til vaktene.

 

Hadde jeg drept ham selv, ville jeg blitt eksludert fra Mage Guild, en stund vurderte jeg om det var verst å ha et vedheng resten av spillet, eller gjøre "komme inn i Mage G. questet". :p

 

Edit: Leifer, som vanlig.

Endret av kjehaako
Lenke til kommentar

Heh, morsom topic. Har hatt flere morsome hendelser selv, i hovedsak pga bugs.

 

Som jeg alltid gjør når pengebørsa går tom, (30000Gold har jeg nå :p ) er en tur til nærmeste slott alt som trengs. Jeg listet meg så stille inn og fant veien opp til soverommene for de kongelige. Jeg startet med å lirke 100 gullstykker ut av lommen til Hofftjeneren før jeg snappet med meg universal nøkkelen til Hoffet. Dermed var det bare å stjele det ene etter det andre. Noen hundre gullstykker rikere var jeg kommet til Grevinnen.

Men akkurat i det jeg skulle til å lirke opp pengene hennes våknet hun!

 

Jeg hoppet tilbake til nærmeste skygge og satte meg til å observere grevinnen i det hun satt seg til å spise frokost. Etter å ha ventet lenge ble jeg veldig lei av å sitte der, så jeg brukte en scroll, "Chamelon 50% on self for 60sec". Vips ble jeg usynnelig og kunne liste meg forbi, men i det jeg sneik meg forbi grevinnen spratt hun opp og sprang bort til meg. Jeg fikk beskjed om å ha meg ut umiddelbart. Litt forfjamest gikk jeg mot døra da jeg plutselig fikk et sverdslag i ryggen, da jeg snudde meg så jeg grevinnen klar til å la neste slag falle. Men så skjedde det hysteriske morsome, livvakten til grevinnen kom springende inn, men i stedet for å angripe meg fløy han på grevinnen!

 

Etter å ha slått henne bevistløs kom han bort til meg å sa "9'O Clock shift Ma'am, how are you?". Helt forfjamest gikk jeg ut av slottet, klødde meg i hodet og flirte litt for meg selv.. Hva i heiteste var det som nettopp skjedde? :p

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar

Jeg ruslet rundt i skogen på natte tid, da jeg plutselig så et lys bakom noen trær. Da jeg gikk for og undersøke, så jeg en død, brennende imperial guard. Rundt ham, lå det 4 døde hjorter. Stod og flirte litt av dette, og akkuratt da, kom det 3 andre hjorter springende forbi meg.. Og like bak en ny vakt. Han skjøt noe helt vannvittig med piler etter dem.. "oooookey" Dette var bare absurd tenkte jeg, å trakk meg fint bakover, og ruslet videre.. :p

Lenke til kommentar
Jeg spilte på arenaen en hel dag og da hadde jeg en ganske morsom historie:

 

Jeg hadde tatt mange kamper og nå hadde jeg kommet til kampen der du blir forfremmet til champion. Den med 3 personer. Jeg saver før jeg går inn på  arenaen og skal kjempe.

De 5 første gangene dør jeg, men på den 6. gangen begynner det å løsne. Jeg har tatt 2 stykker og mangler den tredje. Men etter litt kjemping greier jeg å ta han sånn akkurat og jeg har nesten ikke noe liv igjen. Bare for å understreke at jeg hadde vunnet tenker jeg at jeg bør gå ut til midten av arenaen og "høste æren". Jeg går til tredje person view for å se på spilleren min i all sin prakt, mens kommentatoren berømmer mine ferdigheter. Og mens jeg står der kommer villsvinet og stanger meg ned så jeg dør.

 

Ble litt irritert der og da, da jeg endelig hadde greid det, men det var egentlig ganske komisk. Jeg står der liksom midt i arenaen og plutselig kommer villsvinet i fullt firsprang og dreper meg!

5838687[/snapback]

 

hehe! Artig den der!

Lenke til kommentar
like ved der hvor man begynner er det en liten village med 3 hus og et inn som har ca 5 innbyggere....og alle har blitt ofre for en lokal mage som forsker på en invisibility spell som har litt for stor radius effekt....den er ment og vare i ca 2 år hvis jeg husker riktig og han magen ser ikke på det som noe som helst problem og det i seg selv er egentlig ganske morsomt.... men jeg husker jeg gikk og kasta enn scroll jeg fikk av han magen som skulle reversere spellen (curse nesten) som alle i landsbyen hadde fått og ja de ble alle synlige....og questen var over....så sa en kompis som satt og så på at det var litt for kjedelig....så så vi en orc som holdt på å grave i åkern midt på tunet der med rompa i været og jeg fant ut at det hadde vært morro og bruke den grønne rompa som blink!

 

jeg trakk min splitter nye steel longbow og sikta på den høyre rompeballen, trakk opp buen, siktet godt og den kjørte seg langt in i den stakkars orce rompa, naturligvis ble han forbanna og kom med knyttnevene mot meg og skulle ta igjen....jeg trakk min twohanded claymore og dengte det jeg kunne med min level 2-3 breton mage.....og så til all fortvilelse at flere av inbyggerne i landsbyen kommer løpende mot meg og mine nye lekekamerat.... den første som kommer i dialog med meg er innkeeperen som jeg fikk questen av og han har verdens største smil over det bleike fjeset sitt og til min største forundrelse begynner han og rope "thank you thank you" i en veldig ivrig og fornøyd tone.... det overraskende og latterlig ironiske øyeblikket ble raskt avbrutt av latterbrøl av meg og kompisen min som begge syntes hele situasjonen ble hysterisk morsom da innkeeperen omfavner deg og sier takk når orceslaven hans står med en pil en halvmeter inn i rompa si og sloss for livet!  :D  :p

5847917[/snapback]

 

HOHO! arti den og!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...