ThaJaCkal Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hei! Jeg arrangerer to LAN partyer ilag med kamerater. Så vil vi jo selvsagt at berusede personer ikke skal være der, men vi kan ikke bare si DU ER RUSA!!! UT!!. Derfor er vi på jakt etter et Alkometer (et instrument du måler alkoholnivået til en person). Hvor får jeg kjøpt noe slikt? Har sett på Clas Ohlson og Bilteam, Biltema hadde ikke, og det på CO var dyrt. noen andre forslag? -Alle svar mottas med takk. Lenke til kommentar
Micke Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hva med en online alco-calculator? (Forutsatt at du har muligheten til å ha orden på når personen drikker, og hva han/hun drikker) Ja, vet det var et teit forslag, bare måtte.... :smile: [ Denne Melding var redigert av: gh3tt0 på 2002-09-25 13:26 ] Lenke til kommentar
enry Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Ehhe? Skal du ta promilletest med elektronisk utstyr for å slippe inn folk? Du mener dette seriøst du? Eller? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 13:25, skrev enry:Ehhe? Skal du ta promilletest med elektronisk utstyr for å slippe inn folk? Du mener dette seriøst du? Eller? det er jo kanskje litt drastisk metode. men jeg skjønner han godt. jeg hadde aldri sluppet mange berusede personer, inn vinglende med øl flasken. pcer er tross alt dyre ting, og blir lett ødlagt visst man ikke er forsiktig, og det er ikke så lett når man ikke klarer å gå på en rett linje. Lenke til kommentar
Tantor_ Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 CA 2000 er en digital tester. Den er visst bra eller.no. Koster rundt 1000 lappen. (Skulle gjerne hatt en slik selv før jeg kjørte bil dagen derpå Lenke til kommentar
Method Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Du kan vel hive ut de du kan veldig tydelig kan se er fulle. Hvis de har drukket lite så det er så utydelig at du må bruke måler så kan de vel ikke gjøre stor skade? Lenke til kommentar
theGeir Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hvorfor ikke bare gjøre det helt motsatt? si "Alkohol er lov!" ? Jeg hakke vært på noe dataparty på årevis, det er rett og slett for kjedelig... men med litt finlandia oppi redbullen kunne det jo plutselig bli GØY! Counterstrike og 1.5 i promille må jo bli knall-combo! Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Vi tester personer som ser beruset ut ja. Det kom vel neppe som noen bombe? Vi holder Lanet en plass der det normaltvis holdes disco osv, så det er en skikkelig "henge plass". Men jeg trenger linker!!! Lenke til kommentar
trenchypost Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Du sier jo du arrangerer dette 'ilag med kamerater'. Snakker du med kameratene dine i det hele tatt? Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Ja, jeg snakker med kameratene mine, men vi skal bestille det idag. (vi holder kontakten over MSN) Lenke til kommentar
zTab Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Visste du at du må ha et skikkelig kurs for å kunne bruke alkometer egentlig? :smile: Men regner med at de folka du kaster ut ikke lager noen sak ut av det :wink: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg har spilt Need for Speed 4 etter en halvliter tyrkisk pepper... Det var ganske morsomt... Lenke til kommentar
Laka Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Trenger ikke noe sånt, bare kjøp inn 100 ballonger å la det stå til:) Lenke til kommentar
enry Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Du skal teste de som ser ruset ut. Hvorfor ikke nekte de adgang om de er for rusede da, uten test? Eller, - skal du gjøre som i loven, - sette en grense på 0,2 eller på 0,8, - eller på 1,4 kanskje? Hvilken grense skal du ha? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 13:20, skrev ThaJaCkal:Så vil vi jo selvsagt at berusede personer ikke skal være der, men vi kan ikke bare si DU ER RUSA!!! UT!!. hm, jo. det er bare til å skrive med liten skrift på billetten at "vi innehar retten til å bortvise folk fra området uten å gi noen videre grunn/ved mistanke om alkohol-bruk" Lenke til kommentar
EC Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hva med å avtale med purken at de stikker innom om dere ser noe mistenkelig? Skulle få bukt med saken. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 blir noen ille så ringer du til politi og sier at du har misstanke om at det sitter en og sharer barneprnono eller at du kjenner lukten av metanol! da kommer de på under 3minutter! (..ehee... var kanskje ikke noe morrsomt det....) Lenke til kommentar
Delux Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 (pirker kankje nå) Vet du hvordan metanol lukter???? Det lukter nøyaktig slik som alkohol.... Motte bare Lenke til kommentar
Pin Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg var på i10 lan i london i vår, der var det full alcohol servering, ca 1k fulle briter etc, og alt gikk veldig bra, bortsett fra et par idioter som ikke takla at øl serveringen stengte.... Men politiet og security crewet tok fort hånd om dem og alle hadde det grise morro.. Sikkert upopulært og si her, men faktisk var det det beste lanet jeg har vært på og at voksne mennesker tar seg en pils eller ti er ikke skadelig, gjør oss bare mere sosiale :smile: Lenke til kommentar
Per_B Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Kuleste LAN opplevelsen jeg har hatt er etter en halvliter Koskenkorva. Tok av fulstendig med søpple spillet Open Cart i multiplayer, delux Ski jump og Keen 1... Men om det var forsvarlig med 20-30 snydens ungdommer i et rom med ekstreme verdier kan diskuteres.. Men litt styrepils til spillinga må jo gå da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå