Gjakmarrja Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg traff jo trossalt jenta jeg elsker via forumet.... Hmm utrolig hvor mye jeg har fått ut av dette forumet, hadde aldri truffet hun hadde det ikke vært for forumet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 *Har du noen gang lastet ned noe "ulovlig" materiell fra internett?*Viss du nå har det, følte du deg kriminell i handlings akten? *Syntes du forumet overreagerer, mange her laster ned warez og burde ikke de få ha en egen "krok" hvor dette kan diskuteres? 5804446[/snapback] 1: Det hender ja (les: opptil 2TiB trafikk på linja i måneden) 2: Ja, føler jeg jævlig kriminell. Å laste ned ting uten å betale (DVDer for det meste) er noe jeg absolutt ikke liker. Men så har det seg slik at jeg bare er en "liten" gutt på 17 som ikke har noen inntekt i det heletatt. Det eneste jeg har råd til er å kjøpe samlesett av mine favoritt-dvder. ikke noe mer. Hadde jeg hatt råd ville jeg med glede betalt dobbelt for hver eneste DVD jeg har. Desverre er jeg ikke rik, men avhengig av film er det ingen tvil om. Skal snart begynne i lære, blir nok mer ærlighet da 3: Den eneste som overreagerer her er du. Dette er et offentlig forum med et symbolsk antall brukere. Hvis vi skal tillate å snakke om piratkopiert materiale kan vi like så godt opprette en egen kategori kalt "The Twilight Zone" hvor vi utveksler alt fra info om piratsider til planer om å rane banker. Jeg liker forumet med de reglene som er, og har respekt for de stakkarene som må rydde opp i saker som f.eks. denne. Du er her av egen, fri vilje, og om du ikke liker reglene så har du full rett til stikke til hvor-du-nå-enn-er-når-du-ikke-klager-på-hw.no. Piratkopiering = nei, ganske enkelt fordi det faktisk er noen personer som også skal ha noe å leve for. Om alle hadde lastet ned filmene ville til slutt Hollywood gått til helvete, og ingen mer filmer på oss. EOD fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg