Mafo Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 PayPal har tydeligvis hørt spådommene om at mobiltelefonen vil utkonkurrere kredittkortet. Selskapet vil nå la deg tekstmeldinger med kostbart innhold. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Er ikke PayPal en litt tvilsom tjeneste? Jeg er i hvertfall skeptisk, selv om noen måtte si at "det har fungert utmerket for meg". De klagene jeg har sett har gått ut på at når man først får problemer så gjør PayPal null for å rydde opp i problemene. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg kan si det. "Paypal har fungert glimrende for meg." Men, nå har jeg ikke hatt noen problemer. Jeg har derimot hatt problemer etter kjøp på qxl, og de gjorde ikke akkurat noe for å hjelpe de heller! Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 liker tanken... lurer på om dem kommer med noe lignende for: http://www.payex.no/no/noindex.htm ja en kan sende penger osv pr mobil der, men for å få pengene inn så må en rusle til narvesen og skaffe ett kort først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg