Gå til innhold

Gamer PC u/skjerm ca 10 000,-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
Hei!

Jeg ville valgt et kraftigere skjermkort. Eller ser det meget bra ut.

Hilsen,

efikkan.

5807024[/snapback]

enig med efikkan, men jeg må legge til en ting til: ser du skal ha et SLI hk, ville nok hatt et nvidia skjermkort da. ati støtter ikke sli men har sitt eget system kalt crossfire. bytt ut skjermkortet med et nvidia skjermkort som har støtte for sli, da kan du bare kjøpe et til nårytelsen fra skjermkortet blir for dårlig.

Lenke til kommentar
Hei!

Jeg ville valgt et kraftigere skjermkort. Eller ser det meget bra ut.

Hilsen,

efikkan.

5807024[/snapback]

enig med efikkan, men jeg må legge til en ting til: ser du skal ha et SLI hk, ville nok hatt et nvidia skjermkort da. ati støtter ikke sli men har sitt eget system kalt crossfire. bytt ut skjermkortet med et nvidia skjermkort som har støtte for sli, da kan du bare kjøpe et til nårytelsen fra skjermkortet blir for dårlig.

5807701[/snapback]

Geforce 7800GT / 7900GT er vel de som gir mest for pengene nå.
Lenke til kommentar
Hvis du kjøper dette kortet, kjøp den vifteløse saken med en gang så slipper du å dra ut alt senere.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303858

kan vær vrient med tempmåler hvis den ligger rett over en harddisk som er 60 grader

5805649[/snapback]

Har samme HK selv... har kjøpt den kjøleren men slitt med å få ut den gamle chipset kjøleren, er denne mye bedre? vet den er lydløs og Pc'n min bråker endel:(, men bytter ikke ut hvis den ikke kjøler bedre...

OT:Har nesten samme oppsett som du har satt opp der... bare at jeg har 7800GT, som jeg skal sette i SLi etterhvert. Så gå for et 7800GT i steden for det x1600 kortet, for da kan du oppgradere til SLi og ha PC'n i to-tre år ikke bare et år :p

Lenke til kommentar
Hvis du kjøper dette kortet, kjøp den vifteløse saken med en gang så slipper du å dra ut alt senere.

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=303858

kan vær vrient med tempmåler hvis den ligger rett over en harddisk som er 60 grader

5805649[/snapback]

Har samme HK selv... har kjøpt den kjøleren men slitt med å få ut den gamle chipset kjøleren, er denne mye bedre? vet den er lydløs og Pc'n min bråker endel:(, men bytter ikke ut hvis den ikke kjøler bedre...

OT:Har nesten samme oppsett som du har satt opp der... bare at jeg har 7800GT, som jeg skal sette i SLi etterhvert. Så gå for et 7800GT i steden for det x1600 kortet, for da kan du oppgradere til SLi og ha PC'n i to-tre år ikke bare et år :p

5808386[/snapback]

Ett GT kort koster jo godt over 2000 lappen, da må jeg heller kutte ned på noen andre komponenter i oppsettet mitt hvis jeg skal holde prisnivået på 10000... Hva med dette kortet?

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319312

eller kutte ned på noen andre komponenter... si hva dere mener da :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...