magnus.o Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Snufs. Maskinen min døde plutselig. Hadde den på, jobbet i word, skrudde den av for så å starte den på nytt. Senket fsb i bios før jeg rebootet. Lagret bios-innstillingene, og restartet maskinen. Da vill den ikke boote. Ville ikke opp med bios engang. Åpnet maskinen, clearet CMOS og prøvde på nytt. Da ville den ikke være på i mer enn 3-4 sekunder. Altså... Maskinen reagerer når jeg trykker på POWER-knappen, ingenting skjer, skjerm forblir svart, og maskinen skrur seg av etter 3-4 sekunder. Noen som har opplevd lignende ting? Hjelp....?? Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 huffda. når er begravelsen? hehe, men fra spøk til revolver, du får altså ingen pluscreen ol? Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Nei overhodet inegnting når jeg starter maskinen. Vifter, HDD og indikator-LEDs på HK starter, lyser og alt det der, men ingen endring i skjerm-status og turn-off etter noen sekunder! Ja forresten... HDD-aktivitet-LED lyser hele tiden! Endret 25. mars 2006 av Alihendra_ Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 dødt skjermkort er mulig.. men høres litt sært ut.. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Ja litt rart det også..... Skjermkortet var overhodet ikke overklokket eller modet på noe vis. Standard spenning på alle komponenter... Merkelig.. Kommer ikke noe videre jeg... Lenke til kommentar
edge Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Er mulig det døde slik et jeg hadde(Radeon 9700), dvs. at det la seg så mye støv at det ble overopphetet.. Prøv å sett i et annet og se om det funker da. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Prøvd det nå. Hjalp ingenting. Har vel egtnlig innsett at jeg må på ny innkjøpsrunde!! 4000 spenn fordi maskinen døde! Ikke fint i det hele tatt! Lenke til kommentar
edge Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Eliminerinsmetoden: Bytt ut en og en del med en du vet fungerer. Da er du tvunget til å finne synderen før eller siden. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2006 Vel...da ingenting har ført frem til en løsning på problemet har jeg bestilt nye deler! AMD venice 3500+, og DFI nf4 Ultra-D.... tror det blir fint jeg..... Takk for hjelpen selv om det ikke løste problemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå