Analyzer Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Våknet i morges om kjennte at jeg får vondt i nakken når jeg snur hodet litt på skrå bakove.. Noen som har noen tips som hjelper mot dette?? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Massasje av en jentevenn med store pupper. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 mushi: puppemassasje? (dvs hun legger puppa på nakken og gnir? ) massasje er en fin ting. mangler du noen som kan gjøre det, kan en varmepute på nakken hjelpe? Selv pleier jeg bare strekke litt og gi f. så går det over utover dagen... en varm dusj om morgenen hjelper også (har vel litt av samme effekten som varmepute på nakken) Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Høres ut som du har strukket noe mens du sov. Bare hold nakken og hodet i ro i noen dager. Hvis det da ikke gir seg burde du oppsøke lege. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kan jo være noen muskler som har stivnet, da du kanskje har ligget i en rar stilling?! Hold nakken varm, legg på et ullskjerf og masser forsiktig! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Gå til legen å få senene som går fra skuldrene til nakken klyppet, så slipper du videre problemer med vondt nakke... Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Hehe.. Får sove på det til i morgen å se hvordan det er da :!: Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Enten, knekk nakken, lissom vri enten fort eller seint i alle mulige rare vinkler til du får klikk lissom, dette løser opp eller hva det heter, er sykt deilig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå