Gå til innhold

Ny telefon, brukes som mp3 spiller

Anbefalte innlegg

Når jeg endelig får solgt trommesettet mitt er det på tide med ny mp3 spiller og mobil, fra før har jeg hatt en C60 og en K700i, nå låner jeg fatter's T610 så det er på tide å invistere i en ny :p

EDIT: fant ut at jeg heller ville ha en telefon med bra mp3 spiller istedefor å kjøpe begge deler, forslag?

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sorry for at jeg glemte å legge inn link :p

mente faktisk de nye siemens tlefonene, men samma det nå.

Jeg tenkte på en ting, jeg trenger ny mp3 spiller og, men er dagens telefoner gode nok så jeg istede for å kjøpe en ny mp3 spiller OG telefon kan kjøpe en mobil med stort minne og god mp3 spiller?

Isåfall, hvem? Helst ikke w800i, alle har den jo :p og hvis det går, ikke så veldig dyrt heller.

Lenke til kommentar
sorry for at jeg glemte å legge inn link :p

mente faktisk de nye siemens tlefonene, men samma det nå.

Jeg tenkte på en ting, jeg trenger ny mp3 spiller og, men er dagens telefoner gode nok så jeg istede for å kjøpe en ny mp3 spiller OG telefon kan kjøpe en mobil med stort minne og god mp3 spiller?

Isåfall, hvem? Helst ikke w800i, alle har den jo :p og hvis det går, ikke så veldig dyrt heller.

5804252[/snapback]

For en vanlig musikklytter så er en mp3-telefon mer enn nok. Er klart den gir et mye dårligere lydbilde enn en fullblods mp3-spiller, lite med bass, dårlig diskant, ofte litt skurrete lyd, men gir ellers en helt grei lydopplevelse.

Lenke til kommentar

Jupp, men jeg tenker å kjøpe en telefon med bra mp3 spiller istede for en mp3 spiller og en telefon.

Jeg kan gå opp til rundt 4000,- (derfor ble den N91 for dyr, selvom den så utrolig fristende ut!) men helst ikke mer.

Når jeg tok den avanserte testen på amobil fikk jeg disse:

- Sony Ericsson W800i

- Sony Ericsson K750i

- Sony Ericsson W900i

- Nokia 6280

- Sony Ericsson S700i

- Nokia 6270

- Nokia 3230

- Nokia 6230

- Siemens SXG75

- Siemens SX1

- Nokia 6260

W900i syns jeg er altfor stor, jeg vil ikke ha w800i eller 750i fordi alle andre har dem. Men hva med w810i? (den kom ikke på testen) Jeg har hørt at den eneste forskjellen på den og w800i er at den har EDGE, men designet (den svarte) er mye kulere enn på w800i.

Resten av telefonene fra testen har jeg ikke kjennskap til, så kan noen fortelle meg om dem?

Endret av figure_02
Lenke til kommentar
Ok, så den skulle koste 3399,- hos netshop, bad dem sende meg e-post når de fikk den på lager. Er den prisen bare en "liksom" pris? Kommer den til å forandre seg mye når telefonen kommer ut?

5814512[/snapback]

Det er vel den prisen de tror den kommer til å koste, men viss jeg ikke husker feil så pleier den å gå ned når de får den i butikken. Mener det var sånn med k750i. :hmm:

Endret av warpig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...