christian1986 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Etter mange ringerunder har jeg endelig fått en "bekreftet" leveringsdato for dette kameraet. Men dette er etter påsken, hvor jeg mer enn gjerne skulle hatt det. Jeg har registrert at noen nettbutikker i USA har fått det inn på lageret, så jeg lurer på om noen har argumenter mot å kjøpe det der(vet garanti). Og hva er forskjellen på en amerikansk og europeisk variant(sett vekk fra stikkontakt). Tenker på om man fremdeles bruker NTSC, nå når filmen her blir lagret i MPEG2. Lenke til kommentar
Kjellrs Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg har registrert at noen nettbutikker i USA har fått det inn på lageret, så jeg lurer på om noen har argumenter mot å kjøpe det der(vet garanti). 5803861[/snapback] Ikke mot å bestille i USA, men å bestille hos sjappene som påstår de har det på lager. Sony selv har ikke. Deres "authorized dealers" som bhphotovideo.com har ikke. Hva er det da de andre har? Gråimport av kamera fra Japan? Bøffer for å få deg til å kjøpe og håpe du ikke kansellerer? Om jeg ser "Now shipping" på bhphotovideo.com i de nærmeste dagene så vurderer jeg det sterkt. Vil også ha kamera til påska, vurderer om jeg skal kjøpe HC1E eller det billigste DV-kameraet jeg finner og så kjøpe HC3 til sommeren... Ellers burde HDTV fungere bra, vanlig DV modus vil være NTSC. Det eneste som bekymrer meg i forhold til å kjøpe fra USA er at norsk kjøpslov ikke gjelder der, og det kan bli dyrt å sende det på service. Norsk kjøpslov er veldig fin å slå norske butikker i hodet med (ikke alle, men de som prøver å være "smarte"). Lenke til kommentar
risbro Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Se her: http://www.pluspark.de/cgi-bin/pluspark.pl...4145&t=temartic Jeg har hørt at Sony HDR-HC3 ikke kan køre den redigerede film tilbage på bånd i HD kvalitet, er det rigtigt? Endret 7. april 2006 av risbro Lenke til kommentar
synneskare Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 Jeg kan absolutt anbefale å importere fra USA. Har erfaring med bhphotovideo.com, som jeg oppfatter som 100% seriøst. Bør vel ikke handle med firmaer uten referanser, uansett hvor det er i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå