klilleng Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hei! I windows: Legg øret mot hurtigknappene øverst. Høres det en skurrende, "elektronisk" lyd? Beveg mus, eller touchpad/stick. Øker lyden i styrke? Compaq har visst litt problemer med å bestemme seg for hva de skal gjøre med maskinen min. Derfor lurer jeg på om dette er et vanlig problem, om det er slik det skal være, eller hva.. Takker for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
Svein F Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Jeg har en Compaq Evo 800v, men er tvertimot veldig fornøyd med at den er så stillegående. Så dette er nok ikke standard, nei. Lenke til kommentar
ekren Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Ja - du har faktisk rett.. en liten skurrende lyd hvis du virkelig hører etter.. Jeg opplever faktisk også litt av samme lyden når jeg er på nett via ISDN -kort (pcmcia).. Hva sier compaq til dette? Ikke akkurat noe veldig sjenerende problem, men det er jo uansett en lyd som kanskje ikke burde vært der?? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Tja, de sier vel ikke stort. For meg så er dette så plagsomt at jeg ikke kan bruke maskinen, så nå står den bare i esken og venter på tilbakemelding fra Compaq. Hadde du 800c eller -v? Lenke til kommentar
roy.gunnarsen Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hei. Har en N800v, og akkurat samme lyden. Må høre godt etter for å høre den, men den er der... Den øker også i intensitet når en beveger musen. Gi en lyd når du hører noe fra Compaq. MVH Roy Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Sov i ro?? :smile: Lenke til kommentar
Kattekok Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 litt lyder vil det vel komme, høres godt i hodetelefoner f.eks. ting ligger tett i en bærbar så det innvirker vel på hverandre. suselyden i n600c er verre, den høres godt. Min har fått byttet hovedkort, uten noen forandring, får se hva compaq vil gjøre nå.. Lenke til kommentar
Svein F Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Da er enten min Evo et unntak eller dere veldig nøye på det! :smile: Svein Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Øret mot hurtigtastene, rør på musa. Må være stille i rommet.. Hører du en "elektrisk støy"? Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Kan dere fortelle meg hvor ofte dere sbruker pc'n med øret inntil tastaturet? Temmelig vanskelig å kikke på skjermen da i allefall :smile: og det kan ikke se spesiellt smart ut... Men hvis dette er et stort problem må det jo gå an å få fikset på dette... Lykke til! Lenke til kommentar
Svein F Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Dette begynner å bli virkelig underholdende....jeg oppfattet problemet å være litt større enn det nå ser ut til å være. Både på jobben og hjemme er det faktisk ikke stille nok til at jeg får med meg dette....men dette må vi få løst. Nå skal jeg gå inn i et helt mørkt rom, uten noen form for støy og legge øret mitt tett ned til knappene og lytte, bevege litt på musen og se hva som skjer. I morgen bestiller jeg sikkert time hos øre, nese og hals spesialisten. Svein Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Eh.. å legge øret inntil er bare for å høre det bedre. Det høres fint hvis du sitter vanlig også, bare det ellers er stille i rommet. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Det er dumt å harselere med disse lydene. Ulyder fra PC er veldig irriterende uansett. Spesiellt på bærbare hvor en sitter veldig nær maskinen. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 hehehe......morrosamme greier. Min 600c hadde en skikkelig ufin lyd da jeg fikk den, men det var kun under xp, og kun når den gikk på batteri, eller hvis jeg tok ut batteriet og putta strømmen i, den ble også borte hvis jkeg hadde en usb enhet tilkoblet. Det ble fiksa med å bytte hk. Nå er det en slags suselyd fra høyttalerne, som blir sterkere når jeg bruker f.eks musa på scrolle feltet til høyre på websider. må vel ringe til compaq og kjefte litt.....men resten av maskinen er jo så deilig :smile: Lenke til kommentar
Svein F Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Beklager harselaset - ikke vondt ment. Hørte om en som hadde kjøpt en Compaq stasjonær hjemme-pc for noen år siden - han fikk klage fra naboen grunnet viftestøy!! Så det er nok Compaq-eiere som har hatt det verre. Jeg får vel bare være fornøyd med at det ikke er slik støy fra min. Svein Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 27. september 2002 Del Skrevet 27. september 2002 Støyen er der på min maskin, men jeg vil ikke akkurat si at den er irriterende, for den er ikke hørbar om man ikke legger øret helt intill knappene :smile: Lenke til kommentar
Jalle Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Jepp lyd pao evo n800v`n min å. Va litt redde me ein gang eg høyrde da, men siao da obviously ikkje e farle so e da ikkje nåke problem :smile: Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Har en dell inspiron 8200, får også en slik lyd hvis jeg legger hodet mitt ned på knappene og rører på pekeplata eller stick'en, men bare da. Ikke når jeg sitter normalt på stolen min. Nei jeg sier som "Killer". Sov i ro. Kaffe kanna mi bråker mer, uten at det gjør noe. Skal vel væra sånn. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 30. september 2002 Forfatter Del Skrevet 30. september 2002 For de som lurer på hvordan dette endte, så fikk jeg byttet maskinen med en helt ny. Det er fortsatt noe av samme lyden, men mye lavere. Fikk to døde pixler på kjøpet, men men. Nå orker jeg ihvertfall å sitte ved maskinen uten å irritere meg grønn. :smile:. Ros til Compaq for god service. Lenke til kommentar
Kattekok Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 du fikk ny? jøss. min er hos compaq nå, og de mener suselyden jeg sliter med (som er laaangt høyere enn det den lyden der) skal være slik. verste jeg har hørt. får se hvordan dette ender... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå