Gå til innhold

Eiere av Compaq EVO N800c og -v, se her!


klilleng

Anbefalte innlegg

Hei!

 

I windows:

Legg øret mot hurtigknappene øverst.

Høres det en skurrende, "elektronisk" lyd?

Beveg mus, eller touchpad/stick.

Øker lyden i styrke?

 

Compaq har visst litt problemer med å bestemme seg for hva de skal gjøre med maskinen min. Derfor lurer jeg på om dette er et vanlig problem, om det er slik det skal være, eller hva..

 

Takker for alle tilbakemeldinger!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja - du har faktisk rett.. en liten skurrende lyd hvis du virkelig hører etter..

 

Jeg opplever faktisk også litt av samme lyden når jeg er på nett via ISDN -kort (pcmcia)..

 

Hva sier compaq til dette? Ikke akkurat noe veldig sjenerende problem, men det er jo uansett en lyd som kanskje ikke burde vært der??

Lenke til kommentar

Dette begynner å bli virkelig underholdende....jeg oppfattet problemet å være litt større enn det nå ser ut til å være. Både på jobben og hjemme er det faktisk ikke stille nok til at jeg får med meg dette....men dette må vi få løst.

 

Nå skal jeg gå inn i et helt mørkt rom, uten noen form for støy og legge øret mitt tett ned til knappene og lytte, bevege litt på musen og se hva som skjer.

 

I morgen bestiller jeg sikkert time hos øre, nese og hals spesialisten.

 

Svein

Lenke til kommentar

hehehe......morrosamme greier.

 

Min 600c hadde en skikkelig ufin lyd da jeg fikk den, men det var kun under xp, og kun når den gikk på batteri, eller hvis jeg tok ut batteriet og putta strømmen i, den ble også borte hvis jkeg hadde en usb enhet tilkoblet. Det ble fiksa med å bytte hk.

 

Nå er det en slags suselyd fra høyttalerne, som blir sterkere når jeg bruker f.eks musa på scrolle feltet til høyre på websider.

 

må vel ringe til compaq og kjefte litt.....men resten av maskinen er jo så deilig :smile:

Lenke til kommentar

Beklager harselaset - ikke vondt ment. Hørte om en som hadde kjøpt en Compaq stasjonær hjemme-pc for noen år siden - han fikk klage fra naboen grunnet viftestøy!! Så det er nok Compaq-eiere som har hatt det verre.

 

Jeg får vel bare være fornøyd med at det ikke er slik støy fra min.

 

Svein

Lenke til kommentar

Har en dell inspiron 8200, får også en slik lyd hvis jeg legger hodet mitt ned på knappene og rører på pekeplata eller stick'en, men bare da. Ikke når jeg sitter normalt på stolen min.

Nei jeg sier som "Killer". Sov i ro.

 

Kaffe kanna mi bråker mer, uten at det gjør noe. Skal vel væra sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...