TST Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Vi har den første informasjonen og videoklippet fra det nye Zelda-spillet, som utvikles eksklusivt for Nintendo DS. Les mer Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hmm.. nå ble jeg litt i tvil om jeg skal selge DS-en.. Dette så meget interessant ut! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 En solid overraskelse. DS får bare bedre og bedre spill. Det skal mye for å slå 2005, men det klarer DS absolutt. Metroid Prime Hunters, New Mario Bros, Zelda Phantom Hourglass + + Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 27. november 2006 Del Skrevet 27. november 2006 Oh man! Dette så helt utrolig ut! Gleder meg vilt! Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Dette blir nok en av killer-appene til DS sammen med Pokemon, FF3, Castlevania og Diddy Kong racing neste år. Som den Zeldafanen jeg er, er dette noe jeg definitivt må få med meg Elsker grafikkstilen, så jeg synes det er bra at Nintendo bruker den på nytt. Men så passer den kanskje best til den håndholdte platformeren også? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg