BeeR Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=10&s=pl Kom over denne brenneren hos komplett.no i dag. Den støtter både DVD-R, +R, -RW, +RW, og har støtte for mount rainer, og er svært billig (2400 kr). Synes dette høres litt for bra ut. Noen som har erfaring med denne brenneren? Noen som vet når Sony's nye DVD-brenner kommer i norske nettbutikker som både støtter + og - R? Andre som har positive/negative erfaringer fra forskjellige DVD-brennere? -M Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Oi, hadde de bare hatt den på lager :sad: ... er veldig klar for dvd brenner nå..... Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Varen er nå fjernet fra Komplett og Flexi-data, Startit har den fortsatt. Jeg sendte mail i går og spurte om leveringstid. Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 26. september 2002 Forfatter Del Skrevet 26. september 2002 Bra! Gidder du å poste i forumet om du hører noe? Noen som vet noe om når sony sin +R/-R - brenner kommer i norske nettbutikker? Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 26. september 2002 Del Skrevet 26. september 2002 Tror ikke du kan vente å se noe til sony brennern før i oktober/november :sad: Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 Ser ikke ut som verken komplett eller startit har tenkt å svare. Komplett sverige skrev 30.11 intill de også fjernet den dagen etter at spilleren ble lagt ut på web-shoppen. Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 28. september 2002 Del Skrevet 28. september 2002 I følge http://www.dvdwriters.co.uk var det kanskje ikke meningen at komplett skulle røpe noe om denne spilleren. Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 http://www.dvdwriters.co.uk har oppdatering av saken. Lenke til kommentar
Insomnis Skrevet 30. september 2002 Del Skrevet 30. september 2002 Har vært i kontakt med provider.no angående dette produktet da de hadde det i web-shoppen deres. Første svar jeg får er at de får ikke tak i NEC brennere de. - da lurer jeg på hvorfor de har det på web-shoppen deres Andre svar er at de kun oppdaterer priser i web-shoppen en gang i uken, og da oppdaterer de også web-shoppen for utgåtte produkter, og leverandøren har ikke flere av dette produktet. - noe merkelig å gå tom for og aldri mer få inn et helt nytt produkt....? Som avslutning foreslår de alternative produkter, 2 forskjellige typer NEC CD-BRENNER !!!! - det var nå ikke spesifikt NEC produkter jeg var på utkikk etter da, men en DVD brenner Lenke til kommentar
Reggie Regis Skrevet 4. oktober 2002 Del Skrevet 4. oktober 2002 NEC Europe offentliggjorde 3/10 at spilleren blir i salg fra november, og bekreftet prisen som ble lekket ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå