Guybrush Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Hei Fadern trenger ny printer og lurte på om noen viste om en OK printer til under 1000 kr? Problemet er at han ikke har USB, dermed må det finnes LPT-kontakt på printeren (Blir jo bare færre og færre som har dette) Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Det må jo kanskje være noe brukt! Du kan få min gamle Star Win Type 4000 til en billig penge! Det er en laserskriver med ok fart. Jeg kan ikke bruke den lenger pga. at det ikke finnes drivere til Win XP, enda...! Eirik Lenke til kommentar
Stratos Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 På rimi borti gata selger de HP skrivere for 499 eller deromkring. Under 500 ihvertfall. :smile: Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Det må være blekk... Glemte visst å nevne det... Den på Rimi, er det med parallell-tilkobling ? [Edit:Skriveleif] [ Denne Melding var redigert av: Guybrush på 2002-09-25 14:29 ] Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 men hvorfor kjøpe på Rimi med halve blekkpatroner som koster mer å bytte enn printeren. Printere har blitt forbruksvare på linje med Tine Lett Melk Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Bruk et par hundrelapper på et PCI USB 2.0-kort til PC'n hans. Jeg regner med han skal oppgradere PC om ikke så veldig mange år, så da vil han sikkert sette pris på å kunne bruke skriveren på den neste PC'n. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Den 2002-09-25 14:14, skrev stud3315:men hvorfor kjøpe på Rimi med halve blekkpatroner som koster mer å bytte enn printeren. Printere har blitt forbruksvare på linje med Tine Lett Melk Hadde tenkt å bruke ca 700-1000 lappen, så "noe" bedre enn Rimi hadde vært ønskelig. Angående det å kjøpe USB-kort. Hvor finner man et pci-usb-kort for en billig penge? Finner ikke noe sånt på web-shopene... (Men jeg leter sikkert feil sted) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Gå i prisguiden ( https://prisguiden.no/fritekst_sok.cgi ) og søk på "usb pci" der. Den billigste jeg fant koster 130kr på DataElite.no Ellers så kan jeg jo tipse om å gå inn på dinside.no/data og lete etter en skriver der. Det står sikkert på "anbefalinger" litt nede i den venstre margen. De har gode omtaler og anbefalinger i din prisklasse. De tar til og med hensyn til blekk-priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå