int20h Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Intel har introdusert en ny dobbelkjerneprosessor i Extreme Edition-serien, som hever klokkefrekvensen enda litt høyere. Les mer Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 oioi, lurer på hvor varm den blir med standardkjøler :!: Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Skulle jeg kjøpt Intel, hadde jeg ikke kjøpt noe annet en Conroe. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 les testen hos anandtech så ser den fin ut denne. Ikke fantastisk, men fin. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Er vel for å tette noen av hullene i skuta frem til conroe kommer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 oioi, lurer på hvor varm den blir med standardkjøler :!: 5803292[/snapback] Ikke så ille faktisk, virker som de har fått gjort endel med forbruket. Litt vansklig å si direkte utifra testene på anand, iogmed at AMD-hket bruker endel mer strøm, men allikevel. Ellers synes jeg ikke dette virker som en særlig spennde CPU, dyr og medlem av en døende arkitektur. AtW Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Iflg hothardware.com som har testet denne, så er den faktisk marginalt kjøligere en 955 cpuen, til tross for at den er klokket 300Mhz høyere. Når det er sagt - dette er ikke en 'AMD-killer', og vi vet at Conroe er rundt neste sving, så markedet ville jeg tro er svært begrenset! (Hothardware anslår prisen til USD 1.000 som skulle bli ca 8 - 9.000,- i Norge). mvh r.- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) oioi, lurer på hvor varm den blir med standardkjøler :!: 5803292[/snapback] Ikke så ille faktisk, virker som de har fått gjort endel med forbruket. Litt vansklig å si direkte utifra testene på anand, iogmed at AMD-hket bruker endel mer strøm, men allikevel. Ellers synes jeg ikke dette virker som en særlig spennde CPU, dyr og medlem av en døende arkitektur. AtW 5803819[/snapback] Helt enig.. Testen på Anand var interessant.. Jeg var overrasket over den (relativt) lille forskjellen i strømforbruk. "Overall" er jo FX'n en bedre CPU.. helt klart.. Denne (965EE) er likevel interessant for de meste ekstreme "Intel-gutta" på Xs.org.. med überkjøling og høy VCore klarer sikkert noen å prestere noen bra bencher. før "menigheta" får kloa i Conroe's... Endret 24. mars 2006 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Håper stoolman og/eller Overklokk får en slik prossesor. Vi trenger noen flere verdensrekorder av de to. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå