Gå til innhold

PC til videoredigering !


Anbefalte innlegg

Blir ikke kvitt meg så lett...

 

Har fortsatt ikke helt skjønt forskjellen Intel kontra AMD. Er det pga støtte for DDR2-minne Intel foretrekkes til videoredigering ? Hvor stor er forskjellen på DDR og DDR2-minne ? Ser at AMD lanserer DDR2-minne i mai. Bør jeg vente til våren med å investere i ny PC ? Vel, egentlig har jeg jo lyst å kjøpe raskest mulig, men jeg er fortsatt veldig i tvil hva jeg skal velge....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Intel har opp igjennom vært raskere og mer stabil en amd når det gjelder reendring av video så det har innarbeidet seg at til redigering kjøper man intel, er usikker på om forskjellene er så store nå, men har intrykk av at de fortsatt er ett kusehår forann, men du må jo se på pris verus ytelse og ta avgjørelsen etter det. Men spør du meg så ville jeg anbefalt Intel uten at jeg kan begrunne det noe bedre en med historie.

Lenke til kommentar

Nå som AMD2 er på trappene bør jeg vel kanskje vente litt. Selv om Intel anbefales til videoredigering føler jeg at jeg får mer for pengene med en AMD-prosessor. Spørsmålet nå er da om jeg bør vente til AMD2 kommer og når kommer den evt ? Det snakkes om mai, men når vil den være tilgjengelig i nettbutikker her i landet ?

 

Mvh

 

Eirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...