covah Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Noen som har erfaring med hva som kjøler best? Å la vifta blåse på cpu kjøleren, eller å la den suge bort lufta? Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 alle jeg har sett (inkl. alle overklokkingsidene) konkluderer med at å blåse er bedre enn å suge luft! Lenke til kommentar
galdurah Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Så lenge du ikke har adapter og større vifte på kjøleren din, er det best at vifta blåser i stedet for å suge. Det var det jeg ble fortalt når jeg skifta vifte. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Det finnes ikke noe fasitsvar på dette her. Det varierer fra ribbe til ribbe, fra vifte til vifte og fra miljø til miljø. Derfor tar du alltid og sjekker begge veier. Lite jobb og av og til kan du tjene en grad eller to. Lenke til kommentar
DeltaVifte Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Det er jo noen kjøleribber som er designet for suging. :wink: Som foreksempel ALPHA PAL8045. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå