Gå til innhold

Tilbake melding på hjemmeside

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hmm, grei nok den... fin layout, lett å finne fram, bahagelig å se på, kanskje litt kjedlig, men! Når du lager hjemmesider, så er det fordi du skal dele informasjon, på denne siden og de andre sidene dine står det for det meste hahahaha, blablabla and so on... Gjesteboka fungere kje :/ det vil si at utsendet er topp :thumbup: mens innholde drid :thumbdown:

Lenke til kommentar
hmm, grei nok den... fin layout, lett å finne fram, bahagelig å se på, kanskje litt kjedlig, men! Når du lager hjemmesider, så er det fordi du skal dele informasjon, på denne siden og de andre sidene dine står det for det meste hahahaha, blablabla and so on... Gjesteboka fungere kje :/ det vil si at utsendet er topp :thumbup: mens innholde drid :thumbdown:

5803088[/snapback]

Jeg håper dette innlegget var en spøk? Er da blødende åpenbart at teksten bare er rubbish for å vise designet.

Synes siden så veldig allright ut, eneste jeg ikke likte var at den ble litt vel "trang" for min del, med min skjerm og oppløsning får jeg veldig mye ledig plass på hver side.

Lenke til kommentar
Skaff deg en mouseover effekt på menyen, så blir det mye bedre.

5803768[/snapback]

Det skal jeg fikse på. Veldig mange som har sakt det.

[qoute]

Synes siden så veldig allright ut, eneste jeg ikke likte var at den ble litt vel "trang" for min del, med min skjerm og oppløsning får jeg veldig mye ledig plass på hver side.

[/qoute]

Når jeg lagde designet så ville jeg at den skulle passe alle str. På min pc blir det veldig god plass. Men på min bærbare så blir den akkurat som jeg vil ha den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...