Inaktiv bruker 2 Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Gå rett bort til henne, se henne dypt inn i øynene og si: Jeg kan presse AMD cpuen min over 3GHZ, kan du? Lenke til kommentar
Silje: Skrevet 13. april 2006 Del Skrevet 13. april 2006 Ikke gå rett bort og si: Jeg liker deg, i alle fall... Det er teit. Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. april 2006 Forfatter Del Skrevet 14. april 2006 Ikke gå rett bort og si: Jeg liker deg, i alle fall... Det er teit. 5915367[/snapback] Ikke bare skriv hva man ikke skal gjøre da Skriv også hva man skal gjøre Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 (endret) ***Ikkeno*** (fjortentegn) Endret 15. april 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 14. april 2006 Del Skrevet 14. april 2006 "lukter dette kloroform?" Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Gå opp til dama og lat som om du er mye bedre enn henne. Fungerer stimulerende på selvtillittet fordi du for "første gang" har greit å gå bort til en bra dame uten å halvveis pisse på deg. Det betyr ikke at MÅ eller BØR gjøre samme i senere tid, men for å "booste" selvtilliten funker dette ganske bra. Ihvertfall til å begynne med. Og ikke vær usikker på dine elskovs-evner! Bare vær myk og deilig og helst flørtende og karismatisk så ordner alt seg! Edit: Jenter liker å føle seg trygge sammen med deg. Da er det opp til deg å være det! Bare la mannehormonene ta over deg! 5807427[/snapback] Alt det klarer jeg når jeg absolutt ikke er edru. Jeg tør aldri og gå bort til en totalt ukjent jente og spøre om navn og sånn, men smile digg og si hei funker alltid Og gå bort til en jente og late som om du er mye bedre slår vel ikke alltid ann ? hadde en jente gjort noe sånt på meg, hadde jeg nok spytta på hu. - Jantelov deluXe Endret 15. april 2006 av FirstPrice Lenke til kommentar
V-by Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 På fest er vel det beste stedet å prøve seg... Og det hjelper kanskje litt på hvis du er den eneste single gutten der det er morro det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå