DilliMusic Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 (endret) it's all in the smile the dude. hehe smil til henne og se om hun smiler tilbake gjør hun det kan du si hei hvis du går forbi henne så deretter begynner du kansje med en samtale etter at du har hilst et par ganger Endret 6. april 2006 av Dilly Man Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 "har du en pakke kondomer?" -"ja?" "kommer i kveld jeg" Lenke til kommentar
cre8ive Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Vi jenter smelter av gutter med stor selvtillit. (: Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Bli kjent litt først. Så får du henne med på en båttur, dere to og kanskje 2-3 til. Dra til en elv, og finn en holme. Mens de andre bader, slår du til. Funka for meg. Er sammen fortsatt Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Vi jenter smelter av gutter med stor selvtillit. (: 5879423[/snapback] bare vi ikke blir for breiale Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Bli kjent litt først. Så får du henne med på en båttur, dere to og kanskje 2-3 til. Dra til en elv, og finn en holme. Mens de andre bader, slår du til. Funka for meg. Er sammen fortsatt 5879429[/snapback] kanskje hun var redd for at du ville dra ifra henne på holmen om hun sa nei. Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 vel da får jeg vel bare prøve de forskjellig, begynner vel med "jeg har stor seng " "har du en pakke kondomer" -"ja" -"kommer i kveld jeg" "blir du med hjem til meg for å knulle" osv. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 Eller arrangere en fest hos deg, og invitere henne. Og be alle andre på festen bare drite i ho slik at ho blir din Lenke til kommentar
visningsnavn2 Skrevet 6. april 2006 Del Skrevet 6. april 2006 ja, eller samle mange til å stå på ski sammen og be de andre sakte men sikkert få "vondt" i benet,bli "kalde" "slitne" og andre grunner til å stikke slik at det bare blir dere to Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 Bli kjent litt først. Så får du henne med på en båttur, dere to og kanskje 2-3 til. Dra til en elv, og finn en holme. Mens de andre bader, slår du til. Funka for meg. Er sammen fortsatt 5879429[/snapback] kanskje hun var redd for at du ville dra ifra henne på holmen om hun sa nei. 5879437[/snapback] Haha, tviler. Det var andre der også, og vi ble henta. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. april 2006 Del Skrevet 7. april 2006 (endret) edit: fikk ikke med meg at det var en side 2, og der var jo det jeg sa allerede sagt bedre og grundigere fra før... Endret 7. april 2006 av Musty Lenke til kommentar
nree Skrevet 7. april 2006 Forfatter Del Skrevet 7. april 2006 it's all in the smile the dude. hehe smil til henne og se om hun smiler tilbake gjør hun det kan du si hei hvis du går forbi henne så deretter begynner du kansje med en samtale etter at du har hilst et par ganger 5878395[/snapback] Hva om man har "tannpynt" Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 8. april 2006 Del Skrevet 8. april 2006 Vi jenter smelter av gutter med stor selvtillit. (: 5879423[/snapback] selvtillit? Eneste gangene jeg har selvtillit er når jeg sloss (det vil si: jeg er ikke alltid sikker på at jeg vinner, men morer meg utrolig ) Når det gjeller slossinga, er det ment til når jeg gikk på ju jitsu. bakkekamp og slikt. *sukk* må starte på kampsport igjen. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 9. april 2006 Del Skrevet 9. april 2006 men hvis man bare møter noen på gata da? pappa og familien flytta til et nytt sted for mindre enn 1 måned siden, og jeg har ikke peiling på om det finns jenter på min alder der. tror jeg bare skal gå rundt å se . men hvis jeg ser noen jeg vil prate med, hva åpner man med da, til en helt fremmed? Lenke til kommentar
nree Skrevet 10. april 2006 Forfatter Del Skrevet 10. april 2006 men hvis man bare møter noen på gata da? pappa og familien flytta til et nytt sted for mindre enn 1 måned siden, og jeg har ikke peiling på om det finns jenter på min alder der. tror jeg bare skal gå rundt å se . men hvis jeg ser noen jeg vil prate med, hva åpner man med da, til en helt fremmed? 5895876[/snapback] Hehe, som andre sier her.. Hei.. Ellers ville jeg brukt: Du må ringe til gud med en gang! Jeg er sikker på at han må savne en engel! Er nermest sikker på at det vil funke Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 (endret) No risk, no reward Endret 11. april 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Knast Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 men hvis man bare møter noen på gata da? pappa og familien flytta til et nytt sted for mindre enn 1 måned siden, og jeg har ikke peiling på om det finns jenter på min alder der. tror jeg bare skal gå rundt å se . men hvis jeg ser noen jeg vil prate med, hva åpner man med da, til en helt fremmed? 5895876[/snapback] raskt å få et intrykk av at du er en person som er desperat etter noen å være med, enten venn eller kjæreste.. derimot skolen, fritidsaktivitet, hvis han/henne er i ro.. sitter under et tre i parken, ligger på stranda etc, kan du jo starte med et hei. spør henne ut litt forsiktig om ting som ikek er så personlige; navn, alder, hva hun gjør på fritiden osv.. men du skal ikke begynne på skole da? eller er du for gammel? skolen er jo en mulighet for å starte bekjentskaper.. Lenke til kommentar
Backspace_89 Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 mamma og pappa bor nærme hverandre da, jeg går GK allmen Lenke til kommentar
kverna Skrevet 11. april 2006 Del Skrevet 11. april 2006 2 kamerater leser "the game", en bok om en pickup artist. Der er det noen viktige ting å se etter. - Smiler hun til deg? - Stiller hun spm. tilbake, ergo interissert ? - Så er det jo om hun "tar på deg". Husker ikke helt det siste der, men var noe om at det er ganske sikre tegn. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. april 2006 Del Skrevet 12. april 2006 men hvis man bare møter noen på gata da? pappa og familien flytta til et nytt sted for mindre enn 1 måned siden, og jeg har ikke peiling på om det finns jenter på min alder der. tror jeg bare skal gå rundt å se . men hvis jeg ser noen jeg vil prate med, hva åpner man med da, til en helt fremmed? 5895876[/snapback] Du kan si du er ny på stedet og lurer på hvor etellerannet ligger. Så kan du fortsette f.eks om det bor mange på deres alder der, hva som fins av aktiviteter osv. En normal person ville svart pent, får du noe dritt slengt etter deg eller noe er ikke den personen verdt tiden din likevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå