sdf123 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei Vurderer litt å kjøpe w800i, hadde k700i for 1-2 år siden, men likte ikke den i det hele tatt! Likte ikke menyene, følte liksom ikke jeg kunne gjøre noe instillinger selv, ike mulighet til å gjøre noe forandringer osv...vet ikke helt, kanskje bare noe jeg følte.. har alltid vært beundrer av siemens, dem lar deg styre det meste på mobilen syntes jeg, hvertfall s serien...liker den og kommer nok til å kjøpe s88 når den kommer...men i mellom tiden er vel lysten på å kjøpe meg w800i.. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Det du trenger er en Symbian telefon, du har stort sett får muligheter på Sony ericsson telefonene. Jeg vil ikke tro at menyen er så drastisk forandret fra k700 og til w800, men forskjell er det nokk. Du kommer til å kjenne deg godt igjen for å si det sånn. Vil du ha mulighet til redigering av menyer, hurtigtaster og gud veit, så my du invistere i en litt avansert telefon, sånn som Nokia N70. Du må dog svi for dette, de er en del større en andre telefoner, og blir som oftes litt tregere. Men lykke til meg kjøpet Lenke til kommentar
madze Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Tror også jeg ville gått for en sambian os telefon Mere muligheter men som sagt desverre litt større å tregere. Men når det er snakk om tregere er det flere her på forumet som mener den blir bedre med siste firmware, noe jeg ikke kan bekrefte i skrivende stund. Ellers kan jeg si at jeg har hatt et utallig telefoner og har endelig funnet en som "utfyller" alt jeg trenger. N70`en funker meget bra. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Tror også jeg ville gått for en sambian os telefon Mere muligheter men som sagt desverre litt større å tregere. Men når det er snakk om tregere er det flere her på forumet som mener den blir bedre med siste firmware, noe jeg ikke kan bekrefte i skrivende stund. Ellers kan jeg si at jeg har hatt et utallig telefoner og har endelig funnet en som "utfyller" alt jeg trenger. N70`en funker meget bra. 5803201[/snapback] Det har kommet firmware til N70 som gjøre den litt mer responsiv. Men når du har pakket full mobilen med en gigabyte filmer og musikk og et par hundre sms, da sliter du uansett firmware. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 hei har både en qtek 8310, siemens x1 og lånt en n70, følte det ble litt for mye igjen, og må si at n70 var veldig treig i forhold til 8310 som kjører windows mobile. sånn som windows mobile føler jeg blir altfor mye proff, telefon delen på dem er dårlig syntes jeg. men symbian er kanskje ikke så dumt, men da må jeg ha en som er kjapp og liten, har jeg noen muligheter da? og ikke treig, n70 var veldig treig og mulig den blir litt kjappere når man oppdaterer med ny firmware. men n70 blir for stor uansett..heh, veit jeg er vanskelig, men er så øei av å bytte telefoner, tenkte jeg skulle prøve å ha en tlf en stund nå=) Lenke til kommentar
madze Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 NEPPE: vet du hvor man kan finne tak i firmware til n70`en ? eller mååååå den inn på versted? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Med nyeste versjon av Series 40 på Nokia-telefoner kan man jo også lage en del snarveier selv på skrivebordet, og velge mellom flere forskjellige menyvisninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå