ELR Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei! Har en helt ny og frisk installasjon av Windows XP (etter bytte av hovedkort). Alt av drivere er installert og virker tilsynelatende som det skal. Men, det er et stort men her. Maskinen er ikke brukt til så mye etter installasjonen, men World of Warcraft har jeg spillt. Problemet her er at maskinen leser og skriver så mye til diskene at maskinen lagger noe voldsomt. Nettlinja mi er veldig rask, og pingen i spillet er bra. Dette problemet dukket opp nå med nytt HK. Noen som vet hva som kan være årsaken? Det er systemdisken som jobber som besatt i WoW. Mitt system: CPU: A64 3500+ RAM: 1GB HK: MSI K8N Neo2 nForce 3 Systemdisk: WD Raptor S-ATA (Windows + installerte programmer) GPU: ATI Radeon X800XT Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 eneste jeg kommer på i farta er at du laster med hddMon, og sjekker hvilket program det er som skriver. har du brannmur, og evt. antivirus? og installerte du dette før du plugget inn nettverkskabelen? (det tar ikke mange minuttene før noe sniker seg inn. Lenke til kommentar
ELR Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Hei og hopp! Ja, brannmur og antivirus er på plass! Alt er oppdatert. Det som ikke ble nevnt i posten min over er at jeg har en lagerdisk, 200Gb S-ATA. Lurer på om det kan være indeksering av disken den holder på med. I System Tray får jeg også ikonet "Trygg fjerning av maskinvare" hvor de eneste valgene mine er de to diskene..... Forresten, har du link til hddMon? Søkte rundt men jeg fant ikke noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå