Hawko Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) http://www.gamespot.com/news/6146526.html Da var altså det første ordentlige zelda-spillet til DS annonsert.. Noen tanker? Sånn jeg ser det er det designet på Link fra TWW som bruker (<3) i et perspektiv som ligner ALttP, bare i 3D. Det ser ut til at boss-kamper og slikt utspilles i full 3D. Og Nintendo har også kommet opp med veier å bruke stylusen på, jeg så blan annet muligheten til å kaste boomerangen med stylusen. Kontrollere Link (?), og tegen på dungeon-kartet. Navi er også med! Endret 23. mars 2006 av Hawko Lenke til kommentar
TCi Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Ser virkelig fram til dette spillet! Her litt mere info: - Kart osv på den øverste skjermen - Styrer alt av interaktivitet på trykkskjermen - Navi (feen) er selve styremekanismen i spillet - 3D verden i fugleperspektiv - Cel Shading Endret 24. mars 2006 av TCi Lenke til kommentar
Miyamoto Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Det er vel ikke stort annet å si enn ............ vel det går kanskje ikke an å si noe i det hele tatt. Jeg er helt målløs ps: Nintendo is the best better than all the rest!!!!!! Lenke til kommentar
nAz-guL Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Fett!! Må nesten skaffe meg en slik DS og da, men den er vel ikke så dyr for tiden? nAz-guL Lenke til kommentar
Nintendo Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Gleder meg. Må ha det, bare må ha det. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 oi, så synd at jeg nettopp har fått tak i en ds lite. mye spill å glede seg til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå