Gå til innhold

hva er det med produktanmeldelsene på komplett?

Spr0cket

Anbefalte innlegg

"Dette er knallbra ram, hele 2048MB og i tillegg er den grønn!!1"

Ikke reelt sitat, men representativt for mange av de tilbakemeldingene som står om produktene til komplett. Feltryktet har det til at komplett sletter negative reviews, men det virker mer som de saklige er de som lider.

Enten er det "Ligg unna dette, fordi det er dårlig" eller lignende som det jeg skrev over, altså ytterpunktene. Sjelden konstruktive og gode, og dette er da merkelig for det er jo mange som har gode synspunkt på hardware, synspunkt som andre brukere kan ha nytte av. Det som slår meg er kontrasten mellom prisguiden sine erfaringer og kompletts kundemeninger. Hvor prisguiden stort sett kun inneholder nyttige erfaringer er dette tett opp mot umulig å finne på komplett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Komplett; Databutikken for "mannen i gata"

Prisguide.HW.no; Side for "mannen bak skjermen"

Ser ikke helt poenget i å sammenligne disse to...

5802736[/snapback]

skjønner at du ikke ser poenget hvis det er slik du ser på det. men jeg for min del skjønner ikke hvorfor ikke mannen bak skjermen tar seg tid til å kommentere varene på komplett. erfaringer fra andre brukere har vært til enorm hjelp for meg når jeg har lett etter produkter, og er mye mer verdifull enn produsenten eller forhandlerens ensidige skryt.

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Det er for å unngå slike erfaringer at jeg og mange andre folk godkjenner erfaringene som kommer inn på www.prisguide.no. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...