Sevald Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Jepp, tittelen seier eigentleg alt. Lyden som skal ut er berre mp3/spel. Det skal gå via ein Harman/Kardon forsterker. Endret 24. mars 2006 av Sevald Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Integrert lydkort har heilt grei lyd, eg bruker mitt til Denon forsterker. MP3 og spel har såpass dårleg lyd frå før at lydkortet spele ingen rolle. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Lyden på intergrerte lydkort er blitt rimlig bra. Er en stund siden jeg hadde ekstra kort til lyd hos meg. Til spill og mp3 duger det bra. Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 OK, da spara eg meg nokre kroner der! Takk skal dykk ha. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Den er ikke særlig bra i spill, der du trenger mye kraftigere lydprosessor, som kan klare litt f.eks skikkelig EAX, flere lyder og mye bedre surround. Lyden høres også ganske så "paff" ut med tanke på dypere toner, og spiller du høyt, så blir lyden "paff". Skal du spille, så anbefales et audigy eller X-FI, da disse i tilleg til å høre mange flere lyder til skikkelig stemning med EAX, så gir de også bedre framerate. Skal du bare spille av mp3 med noen små stereo høytalerre, så holdet det intergrete fint. EDIT: Stor forskjell i spill da jeg plutselig hører masse lyder jeg aldri har hørt før. Ville nok kjøpt et dedikert lydkort. Eventuelt kjøpe et nytt lydkort litt senere Endret 24. mars 2006 av andrull Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 Jepp, kan evt bli seinare, men trur eg klarer meg for nå. Har eit 3 år gamalt SB kort eg evt kan prøve. ;-) Lenke til kommentar
Nano- Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg vil i hvert fall anbefale et eller annet lydkort, for jeg opplever en del veldig irriterende støy med dette kortet. For eks kan jeg "høre" at jeg resizer vinduer, flytter vinduer osv, og det bagger . Mulig det ikke er fullt så ille på andre eksemplarer, men jeg skal i hvert fall skaffe meg et X-fi Lenke til kommentar
Sevald Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 OK, vel eg skal fyrst sjekke kor "bra" det er. Evt kan eg som sagt stappe inn det gamle lydkortet mitt. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Anbefaler det gammle. Da dette hjalp mye hos meg! (SB live!). Selfølgelig så ble det enda bedre med X-FI! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå