Gå til innhold

Om kjøp av bærbar pc fra Dell og leveringstid

Anbefalte innlegg

Slo til på et av tilbudene fra Dell i går, og bestilte en Dell Inspiron 630M. Syns det et godt tilbud, fikk den for 6821,- med Pentium M 760 (2,0GHz).

Men når jeg nå så på leveringsbekreftelsen jeg fikk på mail, står det at estimert leveringsdag er 26/4, altså over en måned til! Er det normalt at det tar så lang tid når man bestiller fra Dell? I så fall vurderer jeg å avbestille, og heller bestille fra et annet sted...

edit: leif

Endret av Mongster
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slo til på et av tilbudene fra Dell i går, og bestilte en Dell Inspiron 630M. Syns det et godt tilbud, fikk den for 6821,- med Pentium M 760 (2,0GHz).

Men når jeg nå så på leveringsbekreftelsen jeg fikk på mail, står det at estimert leveringsdag er 26/4, altså over en måned til! Er det normalt at det tar så lang tid når man bestiller fra Dell? I så fall vurderer jeg å avbestille, og heller bestille fra et annet sted...

edit: leif

5802560[/snapback]

Jeg bestilte en dell 6400 i går og fikk leveringsdato 3. april. Men derimot har jeg ikke fått noen leveringsbekreftelse pr mail fra dem... Får alle det?

Lenke til kommentar
Jeg bestilte en dell 6400 i går og fikk leveringsdato 3. april. Men derimot har jeg ikke fått noen leveringsbekreftelse pr mail fra dem... Får alle det?

5802588[/snapback]

Det var da veldig forskjell på leveringstid...kan ikke skjønne at det skal ta så mye lengre tid med den jeg bestilte?

Tror du kunne krysse av når du fylte inn navn og adresse og slikt om du ville ha bekreftelse på mail. Du kan uansett logge inn på dell.no og sjekke status på levering der.

Lenke til kommentar

Det tar vanligvis ikke lang tid før du har pcen i huset. Bare følg med på utviklingen på dells sider, så skal dere nok se at det går litt fortere. De to gangene jeg har bestilt fra Dell så har det stått at jeg skulle få pcen etter 14 dager. Tok det så lang tid? Nei. Første pcen kom etter 5 dager. Så, følg med på hva som skjer.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte også en laptop fra dell for kort tid siden, fikk oppgitt leveringstid til 2 uker, men maskinen den kom etter 4 dager, så stol ikke alltid blindt på estimert lev. tid hos Dell de er ofte raske til å levere, det er iallfall mine erfaringer også fra tidligere :)

Lenke til kommentar

Jeg også bestilte en Dell og fikk oppgitt 4.april. Men den kom i går - altså ei uke før... Så den kommer nok. Bare gå inn på siden din på Dell og søk på ordrenr ditt. Der får du all info om hvor den er i systemet. Mangeler du nødv. info, ring Dell og få dem. Veldig greit.

Kjempefornøyd med Dell 6400

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...