Mongster Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Slo til på et av tilbudene fra Dell i går, og bestilte en Dell Inspiron 630M. Syns det et godt tilbud, fikk den for 6821,- med Pentium M 760 (2,0GHz). Men når jeg nå så på leveringsbekreftelsen jeg fikk på mail, står det at estimert leveringsdag er 26/4, altså over en måned til! Er det normalt at det tar så lang tid når man bestiller fra Dell? I så fall vurderer jeg å avbestille, og heller bestille fra et annet sted... edit: leif Endret 23. mars 2006 av Mongster Lenke til kommentar
hcoa Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Slo til på et av tilbudene fra Dell i går, og bestilte en Dell Inspiron 630M. Syns det et godt tilbud, fikk den for 6821,- med Pentium M 760 (2,0GHz). Men når jeg nå så på leveringsbekreftelsen jeg fikk på mail, står det at estimert leveringsdag er 26/4, altså over en måned til! Er det normalt at det tar så lang tid når man bestiller fra Dell? I så fall vurderer jeg å avbestille, og heller bestille fra et annet sted... edit: leif 5802560[/snapback] Jeg bestilte en dell 6400 i går og fikk leveringsdato 3. april. Men derimot har jeg ikke fått noen leveringsbekreftelse pr mail fra dem... Får alle det? Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg bestilte en dell 6400 i går og fikk leveringsdato 3. april. Men derimot har jeg ikke fått noen leveringsbekreftelse pr mail fra dem... Får alle det? 5802588[/snapback] Det var da veldig forskjell på leveringstid...kan ikke skjønne at det skal ta så mye lengre tid med den jeg bestilte? Tror du kunne krysse av når du fylte inn navn og adresse og slikt om du ville ha bekreftelse på mail. Du kan uansett logge inn på dell.no og sjekke status på levering der. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Det tar vanligvis ikke lang tid før du har pcen i huset. Bare følg med på utviklingen på dells sider, så skal dere nok se at det går litt fortere. De to gangene jeg har bestilt fra Dell så har det stått at jeg skulle få pcen etter 14 dager. Tok det så lang tid? Nei. Første pcen kom etter 5 dager. Så, følg med på hva som skjer. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Samme erfaring her. Det går alltid fortere enn det som er estimert. Jeg bestilte 13 stk Inspiron fra Dell (4 stk 6000 og 9 stk 9400) i vinter, og de kom etter henholdsvis 7 og 8 dager. Endret 24. mars 2006 av UllForEver Lenke til kommentar
hwl Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Jeg bestilte også en laptop fra dell for kort tid siden, fikk oppgitt leveringstid til 2 uker, men maskinen den kom etter 4 dager, så stol ikke alltid blindt på estimert lev. tid hos Dell de er ofte raske til å levere, det er iallfall mine erfaringer også fra tidligere Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Ok, høres ut som det er mange positive erfaringer med dette. Da får jeg vel nesten gi de en sjanse =) Lenke til kommentar
hcoa Skrevet 28. mars 2006 Del Skrevet 28. mars 2006 Jeg også bestilte en Dell og fikk oppgitt 4.april. Men den kom i går - altså ei uke før... Så den kommer nok. Bare gå inn på siden din på Dell og søk på ordrenr ditt. Der får du all info om hvor den er i systemet. Mangeler du nødv. info, ring Dell og få dem. Veldig greit. Kjempefornøyd med Dell 6400 Lenke til kommentar
Kizzaz Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Jeg bestilte en PDA ( ikke akkurat bærbar), men fra Dell. og den sa estimerte 1 månede, brukte 2 måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå