Prog_Kick Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 har et lite problem, Jeg skal installere Win xp på en sata disk, som jeg må ha drivere til, og når jeg skal installere så står det kun, sett inn disketten i stasjon A: men når jeg ikke har en floppy, og som sikkert mange andre ikke lenger føler er nødvendig, hva kan jeg gjøre da? Vil den alikvel søke gjennom cd stasjonen, hvis jeg brenner driverne ut på en cd plate, når jeg trykker enter? Haster litt mye, så er takknemmelig for alle svar! Lenke til kommentar
Prog_Kick Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 ja,jeg regner med det,for da jeg kommer litt inn i installasjonen så får jeg beskjed om at windows xp installsjonen finner ingen harddisk å at den avsluttes nå. Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Har du ikke en floppy liggende som du kan koble til for og få inn drivere.Ville vel være det letteste. Tror ikke du får inn drivere fra cd når den spør etter A:\. Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 ja,jeg regner med det,for da jeg kommer litt inn i installasjonen så får jeg beskjed om at windows xp installsjonen finner ingen harddisk å at den avsluttes nå. 5802685[/snapback] Har du stilt Biosen med de nødvendig parametere ? Sata controller enabled, boot priority osv? Men ellers du må bare prøve med å brenne drivere i CD , går det ikke, så går det ikke, eller du må nok gjør som chevelle sier. Lenke til kommentar
DuN_cs Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Har du stilt Biosen med de nødvendig parametere ? Sata controller enabled, boot priority osv? Men ellers du må bare prøve med å brenne drivere i CD , går det ikke, så går det ikke, eller du må nok gjør som chevelle sier. 5802723[/snapback] ' har hatt det samme før og jeg fikk en venn av meg til og formatere og legge inn en slags fil som gjorde at OS instalerte seg selv på den partisjonen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå