Gå til innhold

Vil denne minnebrikken passe i denne laptopen?

Juste

Anbefalte innlegg

Madammen har en Toshiba Satellite L10-108 med 256 MB ram. Ønsker og oppgradere denne og vil kjøpe 512 MB. Et par kjappe spørsmål i den forbindelse:

Ut fra det jeg finner på nett så er dette konfigurasjoen som trengs i denne laptopen: Toshiba Laptop 200pin PC2700 DDR333 SODIMM

Spørsmålet er da om denne vil passe: Crucial DDR SO-DIMM PC2700 512MB CL2,5 Non-parity, 2.5V, 64M x 64, 6ns, 200p fra Komplett vil funke?

Kan jeg også sette den inn i tillegg til den 256 brikken som står i eller er det og be om trøbbel?

mvh

Juste

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Madammen har en Toshiba Satellite L10-108 med 256 MB ram. Ønsker og oppgradere denne og vil kjøpe 512 MB. Et par kjappe spørsmål i den forbindelse:

Ut fra det jeg finner på nett så er dette konfigurasjoen som trengs i denne laptopen: Toshiba Laptop 200pin PC2700 DDR333 SODIMM

Spørsmålet er da om denne vil passe: Crucial DDR SO-DIMM PC2700 512MB CL2,5 Non-parity, 2.5V, 64M x 64, 6ns, 200p fra Komplett vil funke?

Kan jeg også sette den inn i tillegg til den 256 brikken som står i eller er det og be om trøbbel?

mvh

Juste

5802441[/snapback]

Da løste jeg det selv. Crucial hadde et glimrende verktøy på hjemmesidene sine som bekreftet at den brikken passet :)

:Juste

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...