Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

vamp dc-12 bra? dårlig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Han som har svart før er en typisk bruker som ikkje har peiling og han har sikkert ikkje prøvd vamp selv.

jeg har 2 stk Vamp dc-12 i min ford mondeo og dei speler fletta av alle anlegga som kompisene mine bruker, det er umuli å oppholde seg i bilen når jeg spiller opp mot full styrke, umuli å puste!

Men det var egentli ikkje ikkje trøkket jeg hadde tenkt å skryte ta, det som er fint med Vamp dc-12 er at dei spiller utruli fint.

er i en egen klasse når d gjelder kvalitet!

stig ove

Lenke til kommentar

Før jeg begynner vil jeg si velkommen til forumet.

Dernest lurer jeg på hvor mye fikk du betalt for å si det der?

Å påstå at Vamp er et SQ element og at det ikke er mulig å puste når du "skrur opp mot full styrke" sier mer om din useriøsitet enn det diskrediterer psychoPat's kommentar.

At de ikke er verdt 200 er kanskje en litt drøy påstand, men jeg ville ikke betalt mer enn rundt fem hundre for hvert element. Og da kun om jeg ville spille høyt.

Og høyt spiller det nok, men pent?

Hvilke referanser har du hørt av SQ elemernter montro?

Sjøl har jeg hørt både nytt og gammelt av Focal, en god del god gammel RF (de nye sakene låter ikke såpass), Eton og har sjøl en SI D2 Magnum. Har fortsatt tilgode å høre Hertz, men det blir vel det også tenker jeg. Av det jeg har hørt er Etonsuben og SI'en det beste jeg har hørt på SQ og SI'en er rett og slett brutal på SPL om den får nok av ren effekt å leke med.

Lenke til kommentar
Han som har svart før er en typisk bruker som ikkje har peiling og han har sikkert ikkje prøvd vamp selv.

jeg har 2 stk Vamp dc-12 i min ford mondeo og dei speler fletta av alle anlegga som kompisene mine bruker, det er umuli å oppholde seg i bilen når jeg spiller opp mot full styrke, umuli å puste!

Men det var egentli ikkje ikkje trøkket jeg hadde tenkt å skryte ta, det som er fint med Vamp dc-12 er at dei spiller utruli fint.

er i en egen klasse når d gjelder kvalitet!

stig ove

6046643[/snapback]

Du tar ikke helt feil, men det er ikke langt ifra. Etter å ha lest svaret ditt skjønner jeg i alle fall med en gang hva du gir uttrykk for. Jeg har vært sånn en gang i tiden jeg også, men man kan ikke uttale seg om elementer før man virkelig har hørt noe bra, og kan sammelikne med det. Jeg har ikke hørt alt for mange elementer, men skjønner fort at disse elementene ikke er det beste i den prisklassen som er å få tak i!

Det å si at jeg er en typisk bruker som ikkje har peiling blir veldig feil. Jeg fraråder han kun å kjøpe elementene da jeg følger med på qxl omtrent hver dag, og har gjort det i snart to år og vet hva som blir solgt der! Det er mye bra, men ekstremt sjeldent det beste i sin prisklasse! Jeg er enig med Jalla i at jeg overdrev veldig med prisen, men det var også bevisst.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

ganske bra element.. kjører 2stk dr-12 med soundmagus x-800 monoblokk i vamp sin bassreflex kasse. betalte 3000kr for hele pakka hos boomboom. angrer ikke på det kjøpet. lettdrevne element, har ingen problemer med strømmen og sånt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...