leifeinar Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 hva skal jeg ta for modifisert 850XT? er jo selvfølgelig fritt for garanti i og med jeg har modda det. er en ertic silencer med ei 8 cm silenX vifte som blir og følge med. meget stille og kald løsning. jeg tenker rundt 1200,- ?? Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Bortfaller egentlig reklamasjons retten ved bytte av kjøler? Kan virke som det ikke gjør det hos komplett.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=316166 NB: Den originale viften må følge med skjermkortet tilbake ved evt. retur/reklamasjon. Endret 23. mars 2006 av taz Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 er et hightech kort med iceQ II kjøler den vifta er nok desverre ikke intakt lenger Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 ingen som har noen formening om pris her?? hade vert fint og hőre hva dere mente om saken Lenke til kommentar
Vighilicious Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hørtes greit ut med 1200,-. Det er jo ca halv pris, og når det ikke er garanti så passer vel det bra? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 skulle tro det.... litt usikker på hvor glade folk er i og handle uten garanti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå