omaashei Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 For å brenne 90min cd-r, er det programvaren eller brenneren som det kommer an på? har memorex twelwe maxx 1032 og nero-burning rom v5.5.5.1. Finner 90min cdr som om at det ikke er mer plass igjen på plata.. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Dersom du bruker Nero og skal brenne CDer på mer enn 80 minutter, så må du gå inn på "preferences", velge menyen "Expert Features" å aktivere funksjonen "Enable overburn". Hvis ikke dette gjøres, vil du bare få beskjed om at det ikke er plass på CD platen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Det kan også være en fordel og ha siste versjon av Ahead Nero Personlig så fungerte ikke det som byggeren sier med å enable overburn for meg. Prøvde med MMore 90min plate og en Lite-On 40@48X. Men men...gjorde sikkert noe feil...jeg fikk refound på platene pga de som står bak disken ikke kan data Lenke til kommentar
Granum Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 "Personlig så fungerte ikke det som byggeren sier med å enable overburn for meg. Prøvde med MMore 90min plate og en Lite-On 40@48X. Men men...gjorde sikkert noe feil...jeg fikk refound på platene pga de som står bak disken ikke kan data" Jeg har en Lite-On 24x og brenner 90 minutters MMore plater til 95 min i 24x hastighet. Måtte oppgradere firmware til brenneren og oppdatere Nero, men oppskriften til byggeren fungerer helt fint den. eeeeh - hvem var det som ikke kunne data?? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Quote: Granum skrev (2002-09-25 16:21):eeeeh - hvem var det som ikke kunne data?? De som står bak disken... Lenke til kommentar
OddMagne Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Det fungerer fin å Overburne cd'er med Lite-ON brenner og NERO 5.5.9.9 DU enabler Overburning og setter f.eks. 90:00.0 Så må du passe på å velge NO MULTISESSION & DISK AT ONCE når du skal brenne cd'en. Når du da starter brenningen får du et spm. om du vil overbrenne cd'en! Prøv d du, d fungerer Lenke til kommentar
omaashei Skrevet 25. september 2002 Forfatter Del Skrevet 25. september 2002 Jeg prøvde det der med overburning, å d gikk. takk for alle svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå