GANTEN Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Jeg startet data maskinen på vanelig måte... Plutselig står det at jeg ikkehar instalert lyd kortet mitt, selv om jeg allerede har hørt på musikk i over 2uker:S Jeg kan ikke åpne data maskinen min for og se på ossen lyd kort jeg har på grund av at da mister jeg garantien Kan noen hjelpe meg og skaffe driverene til lyd kortet mitt?? Jeg har en ACER Aspire t160-ib72 altså model t160-ib72 Takk for hjelpen Endret 23. mars 2006 av GANTEN Lenke til kommentar
Aleksander9175 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 last ned everest home edition, der kan du se hva alle komponentene i dataen heter og alt mulig drit, søk på google, etter du har funnet navnet på kortet kan du bare søke det også på google google is your friend Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Jeg startet data maskinen på vanelig måte...Plutselig står det at jeg ikkehar instalert lyd kortet mitt, selv om jeg allerede har hørt på musikk i over 2uker:S Jeg kan ikke åpne data maskinen min for og se på ossen lyd kort jeg har på grund av at da mister jeg garantien Kan noen hjelpe meg og skaffe driverene til lyd kortet mitt?? Jeg har en ACER Aspire t160-ib72 altså model t160-ib72 Takk for hjelpen 5802282[/snapback] Men kommer den til og klare og finne lyd kortet mitt vis det ikke er instalert (lydkortet) Endret 24. mars 2006 av GANTEN Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 hmm.. jeg har fått ned programmet ... se vedlegget Det er det jeg fikk vite..... Er det noe som hjelper meg?? Det er det sikkert men jeg vet ikke helt hvordan siden det finnes jo mange PCI enheter. Så kan noen hjelpe meg? Pappa killer meg vis jeg har hærpa pc'n:P info.bmp Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Google er din venn. Jeg søkte for deg, og fant ut at det antageligvis er snakk om denne maskinen: ACER Aspire t160. Lydkortet står oppført der, og da kan du finne rett driver omtrent her: Realtek ALC880. Dette burde du jo kunne søkt frem selv. Prøv www.google.no. edit: det vedlegget ditt beskriver ikke hvilket lydkort du har. Lastet du ned Everest, som anbefalt? Endret 24. mars 2006 av el_cash Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 nå kjenner ikke jeg rutinene til acer, men de fleste produsenter har det garantimerket bakpå kun som en forsikring til kunden om at ikke maskinen er tuslet med fra den var sendt fra fabrikken til deg.... musa Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 nå kjenner ikke jeg rutinene til acer, men de fleste produsenter har det garantimerket bakpå kun som en forsikring til kunden om at ikke maskinen er tuslet med fra den var sendt fra fabrikken til deg.... musa 5803105[/snapback] Det er et klistre mærke back på så vis jeg tar av deksele så ryker det klistre merke og da ryker garantien Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Google er din venn. Jeg søkte for deg, og fant ut at det antageligvis er snakk om denne maskinen: ACER Aspire t160. Lydkortet står oppført der, og da kan du finne rett driver omtrent her: Realtek ALC880. Dette burde du jo kunne søkt frem selv. Prøv www.google.no. edit: det vedlegget ditt beskriver ikke hvilket lydkort du har. Lastet du ned Everest, som anbefalt? 5803056[/snapback] Det står : (Program navn) alert! no such file or directory! Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Jeg er Ekstremt glad for at folk er så greie i dette forumet vis jeg får problemer så hjelper liksom folk meg ogsånn Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Google er din venn. Jeg søkte for deg, og fant ut at det antageligvis er snakk om denne maskinen: ACER Aspire t160. Lydkortet står oppført der, og da kan du finne rett driver omtrent her: Realtek ALC880. Dette burde du jo kunne søkt frem selv. Prøv www.google.no. edit: det vedlegget ditt beskriver ikke hvilket lydkort du har. Lastet du ned Everest, som anbefalt? 5803056[/snapback] Du har søkt opp feil... du har søkt opp et nettverks kort ikke et lyd kort Lenke til kommentar
Edvard10 Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 her er driveren til lydkortet rett fra ACER sin egen side: ftp://ftp.support.acer-euro.com/desktop/a....57_winxp2k.zip klipp ut teksten og lim den inn i browseren Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 her er driveren til lydkortet rett fra ACER sin egen side: ftp://ftp.support.acer-euro.com/desktop/a....57_winxp2k.zip klipp ut teksten og lim den inn i browseren 5808369[/snapback] Tror ikke det er riktig lyd kort Lenke til kommentar
kvase Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 fant dette bare http://support.acer-euro.com/drivers/deskt...spire_e360.html ellers kan jeg anbefale dette Driver Genius Pro for og samle alle drivere på din pc til senere instalasjon Lenke til kommentar
GANTEN Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Hmm.... de filene som du ser der fungerer ikke på grund av at det bare er avinstall filer.... Håper på mer hjelpe:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå