Gå til innhold

Hva skjedde med driverene mine:S

Anbefalte innlegg

Jeg startet data maskinen på vanelig måte...

Plutselig står det at jeg ikkehar instalert lyd kortet mitt, selv om jeg allerede har hørt på musikk i over 2uker:S

Jeg kan ikke åpne data maskinen min for og se på ossen lyd kort jeg har på grund av at da mister jeg garantien :thumbdown:

Kan noen hjelpe meg og skaffe driverene til lyd kortet mitt??

Jeg har en ACER Aspire t160-ib72

altså model t160-ib72

Takk for hjelpen :thumbup::roll::p

Endret av GANTEN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg startet data maskinen på vanelig måte...

Plutselig står det at jeg ikkehar instalert lyd kortet mitt, selv om jeg allerede har hørt på musikk i over 2uker:S

Jeg kan ikke åpne data maskinen min for og se på ossen lyd kort jeg har på grund av at da mister jeg garantien  :thumbdown:

Kan noen hjelpe meg og skaffe driverene til lyd kortet mitt??

Jeg har en  ACER Aspire t160-ib72

altså model t160-ib72

Takk for hjelpen :thumbup:  :roll:  :p

5802282[/snapback]

Men kommer den til og klare og finne lyd kortet mitt vis det ikke er instalert (lydkortet) :ermm:

Endret av GANTEN
Lenke til kommentar

hmm.. jeg har fått ned programmet ...

se vedlegget

Det er det jeg fikk vite.....

Er det noe som hjelper meg??

Det er det sikkert men jeg vet ikke helt hvordan siden det finnes jo mange PCI enheter.

Så kan noen hjelpe meg?

Pappa killer meg vis jeg har hærpa pc'n:P

info.bmp

Lenke til kommentar

Google er din venn. Jeg søkte for deg, og fant ut at det antageligvis er snakk om denne maskinen: ACER Aspire t160. Lydkortet står oppført der, og da kan du finne rett driver omtrent her: Realtek ALC880.

Dette burde du jo kunne søkt frem selv. Prøv www.google.no.

edit: det vedlegget ditt beskriver ikke hvilket lydkort du har. Lastet du ned Everest, som anbefalt?

Endret av el_cash
Lenke til kommentar
nå kjenner ikke jeg rutinene til acer, men de fleste produsenter har det garantimerket bakpå kun som en forsikring til kunden om at ikke maskinen er tuslet med fra den var sendt fra fabrikken til deg....

musa

5803105[/snapback]

Det er et klistre mærke back på så vis jeg tar av deksele så ryker det klistre merke og da ryker garantien :thumbdown:

Lenke til kommentar
Google er din venn. Jeg søkte for deg, og fant ut at det antageligvis er snakk om denne maskinen: ACER Aspire t160. Lydkortet står oppført der, og da kan du finne rett driver omtrent her: Realtek ALC880.

edit: det vedlegget ditt beskriver ikke hvilket lydkort du har. Lastet du ned Everest, som anbefalt?

5803056[/snapback]

Det står : (Program navn) alert! no such file or directory!

Lenke til kommentar

5803056[/snapback]

Du har søkt opp feil... du har søkt opp et nettverks kort ikke et lyd kort :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...