Vågebu Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Etter jul i fjor kjøpte jeg en Creative Zen Touch, og er veldig fornøyd med denne. Men en liten ting som jeg synes er litt irriterende er at oppstartsbildet av og til kommer, og av og til kommer det ikke. Når det ikke kommer må jeg alikevel vente et sekund eller to før musikken starter, eller jeg kan trykke på noen knapper. Noen som vet hvordan dette kan fikses, så oppstartsbildet kommer opp hver gang jeg skrur den på? Lenke til kommentar
chemical Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hei!Etter jul i fjor kjøpte jeg en Creative Zen Touch, og er veldig fornøyd med denne. Men en liten ting som jeg synes er litt irriterende er at oppstartsbildet av og til kommer, og av og til kommer det ikke. Når det ikke kommer må jeg alikevel vente et sekund eller to før musikken starter, eller jeg kan trykke på noen knapper. Noen som vet hvordan dette kan fikses, så oppstartsbildet kommer opp hver gang jeg skrur den på? 5802261[/snapback] Du må nokk inn i bios Full Screen LOGO Dispay [Enabled] hehe Lenke til kommentar
Vågebu Skrevet 25. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2006 Hvis det var ment seriøst, så vet jeg ikke hvordan jeg kommer inn på BIOS. Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 27. mars 2006 Del Skrevet 27. mars 2006 Jeg tror det skyldes at når du skrur av spilleren går den inn i en slags hvilemodus i en del timer, så hvis du skrur den på mens spilleren er i denne modusen, går den fort og rett til avspilling av musikk. Hvis spilleren har ligget lenger, må den laste inn diverse ting først, og viser så bakgrunnsbildet imens. Lenke til kommentar
Ondskapen Skrevet 30. mars 2006 Del Skrevet 30. mars 2006 Det er det samme med min Zen Micro Photo. Det Lachrymol er nok sant. det er sånn med alle Creative spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå