Lord of teh klikk Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Akkurat som topicen sier: Hvor er det engelskmenn drar for å se sitt elskede landslag spille kamper i Oslo? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 tviler på at det er et slikt sted Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 tviler på at det er et slikt sted 5802113[/snapback] Det er 5-6 slike steder i Trondheim, da bør det være 15-20 steder i Oslo. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 På Highbury på Majorstua møtte jeg på noen engelske en gang. Men nå har jeg bare vært der to ganger, så etter hva jeg vet er det hele 50% sjangse for at du vil møte engelske der ... Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 30. april 2006 Del Skrevet 30. april 2006 Highbury i Oslo er ikke lenger en fotballpub. Det er et høl. Flest engelskmenn i Oslo ser fotball på Belfry's rett ved tinget. (nede i kjelleren) De fleste som jobber der er også britiske, så husk ordbok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå