bokhylle Skrevet 23. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Skal arrangere et ikke så stort lan, men stort nok. Også syntes vi at vi trang et "slagord". Kan dere hjelpe meg med å finne et? Finn på alt dere har i hodet. Gjerne engelsk, men fint med norsk og. Takk... Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 24. mars 2006 Hei! Skal arrangere et ikke så stort lan, men stort nok. Også syntes vi at vi trang et "slagord". Kan dere hjelpe meg med å finne et? Finn på alt dere har i hodet. Gjerne engelsk, men fint med norsk og. Takk... 5802075[/snapback] Har du nå navn på lanet da ? Kanskje lage en betydning av LAN ? Laget av nerder. Herregud bare finn på no kødd Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. mars 2006 Navn på LANet er: "Låve LAN" Lenke til kommentar
Mr.Garibaldi Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Låven Adler Nerden? Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Sorry, kjem ikkje på nokre gode slagord i farta...men eg foreslår ein bindestrek mellom "Låve" og "LAN". Kay Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 "Låve-LAN, der bøndene møtes!" "Låve-LAN, bedre med ein nerd på låven enn ti i byen" Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 "By og LAN, hand i hand"? Nokon bør skyte meg... Kay Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Takk.. Mange gode. Fler? Litt bondeaktig er bra Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 27. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2006 Ikke så briljant, men - Make War on da Låve. - Nerdene på låven. Kirikiri Lenke til kommentar
stompy Skrevet 29. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2006 Låvelan - kombinerer datamaskiner med melka du drikker xD Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 29. mars 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mars 2006 "Låvelan, Beta Bønder." "Låvelan, når du er lei av å spa møkk." "Låvelan, der endene møtes (ps, ingen ender)". (gir egentlig ikke mening ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå