Lorang-Dahl Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Selv har jeg handlet hos fotovideo ved flere anledninger, og har aldri opplevd noen problemer der. De er svært behjelpelige, og ærlige vedrørende produkter. Nå skal det sies at jeg aldri har hatt noen garantisak, men jeg regner med at dette er litt anderledes på Appleprodukter, enn på "vanlig" fotoutstyr. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 men jeg regner med at dette er litt anderledes på Appleprodukter, enn på "vanlig" fotoutstyr.5830990[/snapback] Det skal ikke være noen forskjell for kjøperen. Kjøperen skal kun trenge å forholde seg til selger og skal ikke bli kasteball mellom selger og andre ledd i kjeden. Jeg tror nok problemet ligger i at Apple ikke har tilpasset seg det norske lovverket og hvordan reklamasjoner skal behandles her i landet. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 men jeg regner med at dette er litt anderledes på Appleprodukter, enn på "vanlig" fotoutstyr.5830990[/snapback] Det skal ikke være noen forskjell for kjøperen. Kjøperen skal kun trenge å forholde seg til selger og skal ikke bli kasteball mellom selger og andre ledd i kjeden. Jeg tror nok problemet ligger i at Apple ikke har tilpasset seg det norske lovverket og hvordan reklamasjoner skal behandles her i landet. 5831047[/snapback] Ja, og dette problemet er butikkens ansvar/problem, ikke kundens, kjipt for butikken, men det er slik det er, og det bør de ta innover seg. AtW Lenke til kommentar
WildEye Skrevet 29. mars 2006 Del Skrevet 29. mars 2006 Akkurat vært i kontakt med Apple om defekte øreplugger som har begynt å falle ut på høyre side. De kastet meg glatt og elegant over til Etymotic i USA... Blir spennende å se hva de sier... 5-6 mnd gamle øreplugger. Blir så oppgitt over at man ikke kan ta ansvar for de produktene man selger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå