L.. Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Er litt skuffet. Bestillte 2 rambrikker for nesten en uke siden. Jeg tenkte jeg skulle spare noen kr med å betale på forhånd med VISA. Det jeg ikke viste var at det skulle ta 3-4 dager før de i det hele tatt skulle sendte pakken fra komplett sitt lager. De skulle sikkert ha pengene på konto først. Men jeg trodde aldri at det skulle ta sååååå lang tid. Sitter med en pc som svikter hele tiden pga av defekte ram og venter i håp om at i dag skal de være fremme i bergen. Så mitt råd er: Bestill med oppkrav om det haster litt. Det koster litt mer, men kommer fortere. Litt edit. Endret 23. mars 2006 av L.. Lenke til kommentar
MajorSmith Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg tror nok bare du har vært litt uheldig denne gangen Min erfaring ved bruk av Visa eller Mastercard hos Komplettt, er at varene som regel blir sendt samme dag eller dagen etter. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Rart at det tar så lang tid. Jeg bestilte også fra Komplett for 5-6 dager siden og betalte med Visa. Varen fikk jeg i dag og jeg bor til og med i Finnmark. Er du sikker på at varen var på lager? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg bestilte en rambrikke hos komplett for litt over ei uke og det tok laaaang tid. Tok dem nesten 3 dager før pakken ble sendt. Forhåndsbetalte med visa.... Lenke til kommentar
L.. Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Rart at det tar så lang tid. Jeg bestilte også fra Komplett for 5-6 dager siden og betalte med Visa. Varen fikk jeg i dag og jeg bor til og med i Finnmark.Er du sikker på at varen var på lager? 5802014[/snapback] De hadde minst 50+ på lager. Jeg skulle bare ha 1. sukk. Men de er i det minste på vei. Lenke til kommentar
joebush Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Bestilte noen ting fra Komplett paa mandag. Varene var sendt samme dag. For noen uker siden bestilte jeg noe og det tok flere dager foer noe var sendt. Det varierer rett og slett. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg vet at dette er en kneik som for mange er vanskelig å forsere, men i ditt tilfelle er det faktisk et ganske bra alternativ å plukke opp mobilen, trykke inn 33471400 og spørre hvorfor ordren er forsinket. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 det er ikke visaen sin feil at ordren er treg her, jeg har bestilt med visa minst 30 ganger og betaling går alltid rett igjennom og vare (som er på lager) blir sendt dagen etter. Lenke til kommentar
real_4life Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Jeg tror ikke ventetiden har noe å si om du betaler med postoppkrav eller visa. Jeg bestilte med visa på en lørdag, og varene var ankommet på posten tirsdag. Tok ikke lang tid det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå