Hootie Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Er det stor forskjell i kvallitet på innebygde wlankort? Då tenker eg mest på mottakeregenskaper. Er det PCmerker som er bedre enn andre på dette området? Er på reisejobb der me har trådlaust nettverk, men eg har ganske svakt signal enkelte plasser. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Er det stor forskjell i kvallitet på innebygde wlankort? Då tenker eg mest på mottakeregenskaper. Er det PCmerker som er bedre enn andre på dette området? Er på reisejobb der me har trådlaust nettverk, men eg har ganske svakt signal enkelte plasser. 5801934[/snapback] Min erfaring er at kvalitets PCMCIA kortene har noe bedre mottak enn de innebygdte. Kjenner faktisk flere som har kuttet ut den innebygde og kjøpt kort. Du kan gjerne teste et kort og se hvordan det går når avstanden til senderen blir lengre og signalstyrken svakere..... Et godt kort koster jo ikke mer enn ca. 300-400,- Endret 23. mars 2006 av jarmo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå