FalcoN200285 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 jeg må kjøpe meg et nytt kabinett fordi jeg har planer om vannkjøling! har dere noe å anbefale? pris har ikke noe serlig å si, bare sleng ut noe anbefalinger først så ser jeg hvor mye jeg må punge ut, for et bra vannkjølings-kabinett! Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Altså du har mange alternativer å gå for da. Men jeg vil anbefale deg et kabinett. Dette er et Lian Li kabinett som er bygget for vann kjøling. Har selv et Lian Li kabinett. Som jeg elsker. Kommer neppe noen gang til å kjøpe annet kabinett. Men over til saken. - Lian Li Dette kabinettet har god plass til alt av radiatorer, pomper og vanntanker. Samtidig som du får med den gode Lian Li kvaliteten og looket. Men det er jo smak og behag. Lykke til! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Altså du har mange alternativer å gå for da. Men jeg vil anbefale deg et kabinett.Dette er et Lian Li kabinett som er bygget for vann kjøling. Har selv et Lian Li kabinett. Som jeg elsker. Kommer neppe noen gang til å kjøpe annet kabinett. Men over til saken. - Lian Li Dette kabinettet har god plass til alt av radiatorer, pomper og vanntanker. Samtidig som du får med den gode Lian Li kvaliteten og looket. Men det er jo smak og behag. Lykke til! 5801750[/snapback] Hadde tenkt å anbefale det samme selv.. Lian li lager bare bra kabinetter, så dette er ikke noe untak, et knall kabinett fra lian li dette her.. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 ja et meget pent kabinett men det finnes ikke billigre og et annet og anbefale? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Dette funker nok sikkert bra til vannkjøling også, en del billigere er det også, minst like pent å se på, om ikke penere.. Men det andre er nok bedre til vannkjøling.. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Så lenge det er en 120x120mm vifte bak så kan du ta en 120x120mm radiator opp der. Lenke til kommentar
FalcoN200285 Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) hva med denne https://prisguiden.no/product.php?product_id=37775 tror du det er plass for vannkjøling i denne? Endret 24. mars 2006 av geromino Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 hva med denne https://prisguiden.no/product.php?product_id=37775 tror du det er plass for vannkjøling i denne? 5803601[/snapback] Hmm. Jeg tror det vil bli lite plass. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 hva med denne https://prisguiden.no/product.php?product_id=37775 tror du det er plass for vannkjøling i denne? 5803601[/snapback] Går nok sikkert, men blir litt trangt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå