Sigga Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei Her om dagen sluttet plutselig lyden min å fungere. Først trodde jeg det var feil med selve høytalerne, men dette viste seg å være feil. På kontrollpanel - lyder - lydenheter - volum finner Windows ikke noen lydenheter. Fikk også opp feilmelding om at jeg måtte skaffe nye sound-drivere, noe som er vanskelig da jeg har innebygd lydkort, og slettes ikke har tuklet med noen drivere. Så? Er det OS som har messet opp, eller kan det ha skjedd noe med hardware? ( Kan vanskelig tenkes, har ikke åpnet maskina på lenge) Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Enten kan du forsøke å laste ned nye drivere til hovedkortet ditt (lyddrivere er inkludert), eller du kan prøve systemgjennoppretting i Windows. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Ok, takk for tipset. Systemgjennopprettning er prøvd, og funket ikke, så satser på at nye drivere til hovedkortet vil løse saken. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Får satse på det:) Ellers, har du vært og sjekket på enhetsbehandling, om det er utropstegn ved lydkort, eller om lydkortet er der i det hele tatt? Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Fikset! Slettet den nyeste driveren ( noe som er rart, siden jeg ikke har lagt inn en ny driver), og brukte den gamle igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå