techs Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Har hevve den i forskjellige PCI spor nå, reInstallert Driverne 6-7 ganger og jeg fikk lyd i EN ting, nemlig Winamp.. Men ingenting annet, eller jo! et råtten gammelt demo spill ved navn MX Mania her er det noe veldig rart på gang! Edit: ja Jeg vet at det ikke går ann og ha alle de vinduene oppe samtidig, har brukt Photoshop.. 5844342[/snapback] Hei! Alt det du har gjort virker jo fornuftig og riktig gjort. Har du prøvd noe så enkelt som å teste kortet i en helt annen pc ? 5844556[/snapback] Hmm, Kjøpte kortet nettopp så det skulle ikke være noe problem med det. Men jeg skal høre me fattern om jeg får lov til og prøve i hans maskin... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Jeg ser du har 'Eldre lyddrivere' i Enhetsbehandling og det vinduet nede til høyre. Er dette ting som henger igjen fra integrert-lyden kanskje? Kanskje de lager problemer? Edit: Også ser jeg at det står listet både 'Primær lyddriver' og 'Sound Blaste Audigy' i Lavalys Everest. Dette kan vel tyde på at det er noe gammelt som legger seg høyere på prioriteringslisten. Endret 31. mars 2006 av endrebjorsvik Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Dumt spørsmål kanskje: Du har sjekket at du bruker riktig utgang(er) på kortet?De ser jo helt like ut, så det er fort gjort å gå seg vill der... 5842150[/snapback] Hvis han mangler valg i den menyen jeg har tatt bilde av, er det nok et litt annet problem. Det har du selvsagt rett i, overså nok det der i farten. Lenke til kommentar
techs Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2006 Hrmf, sure fattern.. Fikk ikke lov og prøve lydkortet i hans maskin Fant en gammel lydkort setup driver fil i legg til/fjern programmer som ikke vil la seg fjerne, tror den har skylda? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Fant en gammel lydkort setup driver fil i legg til/fjern programmer som ikke vil la seg fjerne, tror den har skylda? 5847655[/snapback] Meget mulig det. Lenke til kommentar
techs Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Kanskje det holder med en aldri så liten formatering? Foressten, ting som ikke virker: -MSN 7.0, 7.5 og beta 8.0 -PC mark04, 3D mark06 -Lydkort; onboard og SB Audigy ting jeg kom på i farten, verd en formatering? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 deaktiver onboard lydkort i START-kontrolpanel-system-hardware-device manager det skal kun deaktiveres 1 ikke 2 deaktiver lydkort i bios www.creative.com last ned en ny driver søk etter det du har prøv minst 10 ganger om lydkortet sitter skikkelig i pci porten er det den 230kr versjonen bulk du har? iallefall her så var den vanskelig. du må se til at pcen finner lydkortet. det finnes en autofunksjon også for å finne lydkortet kansje dette hjelper noe Lenke til kommentar
techs Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 deaktiver onboard lydkort i START-kontrolpanel-system-hardware-device manager det skal kun deaktiveres 1 ikke 2 deaktiver lydkort i bios www.creative.com last ned en ny driver søk etter det du har prøv minst 10 ganger om lydkortet sitter skikkelig i pci porten er det den 230kr versjonen bulk du har? iallefall her så var den vanskelig. du må se til at pcen finner lydkortet. det finnes en autofunksjon også for å finne lydkortet kansje dette hjelper noe 5849607[/snapback] Hmm, Pcen finner lydkortet, har installert de nyeste driverne på Creative sine support sider. Har deaktivert onboard lydkort overalt, Ja jeg har 225kroners bulk versjon. har testa Lydkortet i alle 5 Pci Sporene. Samme Resultat, som sagt Lyd i Winamp noen ganger(der kan man velge "Devices") Lenke til kommentar
Lasan Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Ett ord: Formatering. Like greit. Er vel ganske sikkert et driverporblem. Siden du ikke har fått fjerna dem er det like greit å bruke litt kraftig kost Lenke til kommentar
techs Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 Ett ord: Formatering. Like greit. Er vel ganske sikkert et driverporblem. Siden du ikke har fått fjerna dem er det like greit å bruke litt kraftig kost 5851004[/snapback] Begynner og bli ganske så enig ja... Lenke til kommentar
gizmo88 Skrevet 1. april 2006 Del Skrevet 1. april 2006 Mitt gamle lydkort et creative 5.1 live kort var også stille i starten. Jeg feilsøkte meg grønn men fant ut at problemet var enklere en tenkt. Gå til kontrollpanel, creative HQ, speakers og deretter deaktiver digitaleutganger. Dette fiska problemet mitt Lenke til kommentar
techs Skrevet 1. april 2006 Forfatter Del Skrevet 1. april 2006 (endret) Mitt gamle lydkort et creative 5.1 live kort var også stille i starten. Jeg feilsøkte meg grønn men fant ut at problemet var enklere en tenkt. Gå til kontrollpanel, creative HQ, speakers og deretter deaktiver digitaleutganger. Dette fiska problemet mitt 5851285[/snapback] jeg har ikke noe "Creative HQ" på mine options? Edit: Ikke for og leife-Whine, men man fisker ikke problemer Endret 1. april 2006 av techs Lenke til kommentar
techs Skrevet 3. april 2006 Forfatter Del Skrevet 3. april 2006 Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå