weebl Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 for dere som har hoved kort i MSI k8n neo4 serien. dere har sikkert lagt merke til at chipsetkjøleren er sinnsykt bråkete. i dag gikk jeg lei. jeg gikk ned på datakjeden og kjøpte meg en av de små passive zalman kjølerne som egentlig ikke passer på grunn av at skjermkortet blir stående over. når jeg kom hjem fjerna jeg alle de ribbene som ble i veien (25) i mitt tilfelle og monterte som vanlig, og det funker supert!! chipset ligger på 24 grader idle og ca 30 på load. så kjøleren passer med litt modding! jeg brukte bare en klippetang til å klippe av ribbene. pass på det blir skarpe kanter, jeg blødde som en slaka gris! anbefaler en dremel elns Weebl Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Au Men, passe fin mini modd Greie temps ble det også. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 Au Men, passe fin mini modd Greie temps ble det også. 5801243[/snapback] Jeg har kuftig kabinett jeg da. glemte å si det, har er coolermaster centurion med en 120mm som blåser inn og en 120mm som suger ut pluss en 120mm og en 80mm i psu Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det med luftgjennomgangen er jo veldig essensielt! En i klassen min gjorde det på sin maskin på skolen. Og den chipsetkjøleren kan du steike biff på! Den er så ufattlig varm! Men på skolen har vi ingen kabinett vifter, så det er nokk mye av grunnen. Btw, sikker på at det er chipset temp du ser og ikke mainboard? (er det det samme kanskje?) Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2006 Det med luftgjennomgangen er jo veldig essensielt! En i klassen min gjorde det på sin maskin på skolen. Og den chipsetkjøleren kan du steike biff på! Den er så ufattlig varm! Men på skolen har vi ingen kabinett vifter, så det er nokk mye av grunnen. Btw, sikker på at det er chipset temp du ser og ikke mainboard? (er det det samme kanskje?) 5813941[/snapback] Har sett både på tempen i Everest under mainboard som jeg mener er chipsetog målt etter med en infrarød temp måler. regna ut gjenomsnittet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå