Darx* Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg liker mye musikk, men får tiden hører jeg mye på noe jeg tror er i beat sjangeren. Kan godt være at jeg tar feil og at det er drum and bass eller noe slikt, jeg vet rett og slett ikke og heller ikke artister som lager slik musikk. Derfor lurer jeg på om feks sangen: "ultrasonic sound" fra matrix albumet eller sangen "cure for the itch" av linkin park er i denne sjangeren, og eventulet hvilken sjanger dette er vist det ikke stemmer? Jeg har et til eksempel å komme med vist folk har problemer å forstå hva jeg mener (den første sangen i filmen): http://video.google.com/videoplay?docid=36...46&q=pvp+priest Noen som vet navn på artister som lager slik musikk? Takk for svar Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Den musikken hørtes veldig ut som Squarepusher. Aphex Twin er også noe av samme greia. Lenke til kommentar
embark Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Kule Drum 'n' Bass sanger: Batchelors Of Science feat. Stunna - Rhodes Ahead Bizzy B - Exceeding The Speed Of Light Brooklyn - 11201 Chase & Status feat. Jenna G - In Love Corrupt Souls - Skyclad DJ Andy & Mikrob - Mainline DJ Craze & Juju - Machines Drumsound & Simon 'Bassline' Smith - Booty Call Jenna G - Ooo Mumblz & Dave Akura - Testing Reality Nightwalker - Point Break Tech Itch - Demon Total Science - Never Had A Dream Utah Jazz - Runaway Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det heter ikke beat, nei. Beat er musikk som The Shadows og The Beatles. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kule Drum 'n' Bass sanger: Batchelors Of Science feat. Stunna - Rhodes Ahead Bizzy B - Exceeding The Speed Of Light Brooklyn - 11201 Chase & Status feat. Jenna G - In Love Corrupt Souls - Skyclad DJ Andy & Mikrob - Mainline DJ Craze & Juju - Machines Drumsound & Simon 'Bassline' Smith - Booty Call Jenna G - Ooo Mumblz & Dave Akura - Testing Reality Nightwalker - Point Break Tech Itch - Demon Total Science - Never Had A Dream Utah Jazz - Runaway 5812000[/snapback] Siden man først er i gang med å nevne DnB, kan vi ta med TEEBEE, ett stykk genial mann. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå