T_Trosten Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 har som sagt z-5500 nå, og skal kjøpe nytt lydkort. Ønsker et kort som ikke begrenser anlegget, hvilket kort må jeg ha da? Vurderte X-Fi Fatalt1ty kortet. Jeg hører veldig mye på musikk, og skal ha et godt spill kort også. Vil det være noe da? Kan godt vente en liten stund på kortet også, hvis det skulle være noe sm skulle gjøre at jeg ikke kan få det nå. Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 det her lurer jeg også på for har det annlegget selv Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 det her lurer jeg også på for har det annlegget selv 5801153[/snapback] Vurderte du noen lydkort eller? Lenke til kommentar
Maxila Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 vurdere et av HDA Digital sine kort som du finner på shg elller X-Fi Fatalt1ty kortet Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 23. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) vurdere et av HDA Digital sine kort som du finner på shg elller X-Fi Fatalt1ty kortet 5801758[/snapback] De HDA Digital kortene virka veldig intresange ut, med tanke på at de hadde opptisk på selve kortet... Dessuten så var de litt rimeligere i pris. Men hva er forskjellen mellom de to kortene til HDA Digital? Edit: Leif var innom gitt... Endret 23. mars 2006 av T_Trosten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå