Gå til innhold

Hvor på hk skal kontakter fra USB frontpanel på?

Anbefalte innlegg

Dette er det nye kabinettet fra komplett data:

In-Win C720 Midi Tower ATX Sort Kabinett m/350 power

Jeg vet ikke hvordan jeg skal få frontpanelet med to USB-utganger og lydutganger(som jeg ikke skal bruke) til å virke :hmm: . Det kommer 2 kabler ut fra frontpanelet, en som er splittet i 4 mindre dingser som tydeligvis skal kobles på noen pins på hk. Det står bla.a. USB 1, USB 2, vcc, d1, d0, gnd på de. Enden på den andre kabelen er en litt større dings, med 2x4 små hull som tydeligvis skal på noen pins på hk. Finner ikke noe på hovedkortet som kan passe til dette! Har sett på endel nye hovedkort og finner ikke noe informasjon om dette..Det er jo sånn jUSB2 OG JUSB3 FOR USB2.0 Bracket, men det er vel ikke her det skal på kanskje?

Dette er hovedkortet jeg bruker

Endret av Tor79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Værsågod:

01.bmp02.bmp03.bmp

5804280[/snapback]

Ja, JAUD1 skal jeg ikke bruke, sånn jeg forstår det, fordi jeg har PCI-lydkort og skal ikke ha onboard-lyd ut av frontpanelet. Denne har jo dessuten jumper og er ikke til å koble på disse kontaktene(tror jeg).

På JFP1 og JFP2-"pinhead"ene har jeg satt på Power led, HDD led, Speaker og Power switch. Det jeg ikke forstår helt er hvilken vei de skal settes på. De har skrift på en side. Hvilken vei skal nord og sør?

Og jeg skjønner fortsatt ikke hvor kontaktene som det står USB1 vcc d1, USB2 vcc d0 og gnd eller den andre jeg nevnte skal på.. :hmm:

Lenke til kommentar

Det skal stå i HK-manalen hvilke pinner som er hva på JUSB! Jeg hadde noe av det samme problemet en gang.. Det er ikke alltid ting heter det samme på kablene, og i manualene, men det bør være "enkelt" å skjønne hva som tilsvarer hva.

EDIT: Ja, det skal kobles på JUSB pinnene...

Endret av _Ferrari_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...