Erelend Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Uansett hvilket spill jeg spiller går skjermen i svart og maskinen låser seg... I systemloggen står det at: Tjenesten Ati HotKey Poller gikk inn i tilstanden stoppet. Hva er dette? Regner med at det er noe til Ati kortet mitt (Radeon 9550 med nyeste catalyst driver) Men hvorfor får dette maskinen til å crashe? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hei! Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Sjekk hvilken driver som er anbefalt på hjemmesiden til produsenten av skjermkortet. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 24. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2006 (endret) Hei. det ser ikke ut til å være noe problem lenger... Jeg bare byttet fra Catalyst driver til Omega driver. Endret 24. mars 2006 av Erelend Lenke til kommentar
k1mzor Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Tjenesten Ati HotKey Poller gikk inn i tilstanden stoppet. - Mest sansynelig hadde du en hotkey som gjorde slik at alt frøs/Stoppet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå